  • 1. Data: 2002-06-11 10:44:59
    Temat: Wpłata gotówkowa do mBank
    Od: "Rafal Rzesista" <r...@f...com.pl>

    Witam
    Czy ktos orientuje sie (posiada własne doświadczenia) ile dni moze iść
    wpłata dokonywana z poczty na rachunek w mBanku?
    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2002-06-11 11:29:34
    Temat: Re: Wpłata gotówkowa do mBank
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Czy ktos orientuje sie (posiada własne doświadczenia) ile dni moze iść
    > wpłata dokonywana z poczty na rachunek w mBanku?

    raz tak mialem, i trwalo to 2 dni, ale to nie jest standard z tego co tu sie
    czesto pisze :)
    Wojtek

  • 3. Data: 2002-06-11 11:41:57
    Od: "[] RELEASE" <a...@t...pw.edu.pl>

    ja raz tak musialem, zaplacilem 3zl a kase mialem po 'bez kitu'
    4 dniach, qwa....! przez ten czas obracali moja gotowką

    --
    [] RELEASE - Arkadiusz Kiereś

  • 4. Data: 2002-06-11 12:23:08
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

    > ja raz tak musialem, zaplacilem 3zl a kase mialem po 'bez kitu'
    > 4 dniach, qwa....! przez ten czas obracali moja gotowką

    nie ma to jak elixir, jednak opłata to dodatkowe parę złotych, no i na
    poczcie nie ma chyba czegoś takiego

  • 5. Data: 2002-06-11 16:06:18
    Od: "Menos" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal Rzesista" <r...@f...com.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy ktos orientuje sie (posiada własne doświadczenia) ile dni moze iść
    > wpłata dokonywana z poczty na rachunek w mBanku?
    > Pozdrawiam

    Nie wierz w zapewnienia innych grupowiczow, ze kasa idzie na konto od 2 do 4
    dni. Pewnie pracuja na poczcie i chca zachwalac, ze niby poczta tak szybko?!
    dziala. W moim przypadku a wplacalem juz kilka razy z roznych urzedow
    pocztowych zawsze kasa idzie od 6 do 8 dni.
    Jezeli chcesz komus szybko przeslac pieniadze to nigdy nie korzystaj z tych
    slimaczych uslug !
    Poczta wali h... i to rowno.
    Pozdr.

    Menos

  • 6. Data: 2002-06-11 19:31:43
    Od: Brodsky <B...@i...WyskrobTo.pl>

    Rafal Rzesista nadaje:

    >Czy ktos orientuje sie (posiada własne doświadczenia) ile dni moze iść
    >wpłata dokonywana z poczty na rachunek w mBanku?
    >Pozdrawiam

    3-4 dni robocze.

    --
    Brodsky

  • 7. Data: 2002-06-11 19:56:16
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Czy ktos orientuje sie (posiada własne doświadczenia) ile dni moze iść
    > wpłata dokonywana z poczty na rachunek w mBanku?

    Z reguły poczta załatwia przelew w tydzień, a wyjątkowo może byc to kilka
    dni.
    Ogólnie, lepiej załóż sobie konto w marmurku do dokonywania wpłat do mBanku,
    Inteligo itp.
    Można znaleźć konta bez opłat za prowadzenie i 1zł/przelew, więc napewno
    lepiej będzie niż płacić 3.50zł na poczcie.
    Elixir załatwia przelew w ciągu 1 dnia roboczego.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-06-12 07:35:30
    Od: c...@i...pl (Cyb)

    On Tue, 11 Jun 2002 12:44:59 +0200, "Rafal Rzesista"
    <r...@f...com.pl> wrote:

    >Witam
    >Czy ktos orientuje sie (posiada własne doświadczenia) ile dni moze iść
    >wpłata dokonywana z poczty na rachunek w mBanku?

    zaloz sobie w lukasie konto (ekonto?).
    i uzywaj tylko do tego zeby wplacic pieniadze w placowce a pozniej via
    internet przeslac do mbanku.
    jak nie bedziesz chcial tokena to 0PLN.

    pozdarwiam,
    Cyb