    From: "Michal" <p...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Mundial w Pekao SA
    Date: Tue, 11 Jun 2002 12:19:34 +0000 (UTC)

    Pekao chyba dostosowuje jakośc swoich usług do gry piłkarzy, którzy go tak
    intensywnie reklamują :). Pod koniec kwietnia skusiłem się na promocję i złożyłem
    wniosek o kartę Pekao/Shell. Usłyszałem wtedy, że wyrobienie karty potrwa ok. 2
    tygodni. Wydało mi się to podejrzanie krótko jak na standardy Pekao, ale
    pomyślałem, że może idą nowe czasy. Kiedy po 3 tygodniach karty nie było, kontrolnie
    udałem się do odziału i tam dowiedziałem się, że zaszło jakieś małe
    nieporozumienie i na kartę czeka się zwyczajowo ok. 4 tygodni. Więc lada dzień
    powinienem ją dostac. Po następnych 3 tygodniach (!!!), pani w banku z
    uśmiechem poinformowała mnie, że mój wniosek został zwrócony przez centrum kart, ale
    wysłali go z powrotem i lada dzień (skądś to znam) dostanę kartę.
    Okazało się, że w moim oddziale przyznano mi limit na kartę, ale nikt nie wpisał go
    na wniosku, co przedłużyło procedurę wydania karty o jakieś 3 tygodnie!! W
    końcu kartę dostałem po ponad 45 dniach od dnia złożenia wniosku. Ekspres!!! Nie
    muszę dodawac, że nikt nawet nie powiedział słowa przepraszam, cały czas
    słyszałem tylko, że muszę byc cierpliwy. Jestem, ale nie wiem jak długo.
    Dodam jeszcze tylko, że przedłużenie umowy pożyczki w Eurokoncie na następny rok,
    zajęło ponad miesiąc i trzy moje wizyty w oddziale. Dopiero jak op.... panią
    z obsługi, to sprawę załatwiła w ciągu 15 minut.
    Pozdrawiam dyrekcję "najlepszego banku w Polsce", grunt to miec dobry humor.