  • 1. Data: 2002-01-23 10:48:58
    Temat: Multiport - opinie
    Od: "marti" <m...@n...com.pl>

    Witam
    Czy ktoś może posiada już konto firmowe w MultiBanku.
    Chciałbym opinie na ten temat, czy warto ????

    marti

  • 2. Data: 2002-01-23 11:35:03
    Temat: Re: Multiport - opinie
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "marti" <m...@n...com.pl> wrote in message
    > Witam
    > Czy ktoś może posiada już konto firmowe w MultiBanku.
    > Chciałbym opinie na ten temat, czy warto ????

    Zaletą MultiBanku jest to, że nie ma w tej chwili oferty za 9 zł konta
    firmowego z dostępem przez placówki i z pełnym dostępem przez
    Internet/telefon. Telepekeao24 nie sensownego dostępu w placówkach, Inteligo
    i VW to banki bez placówek, konta w BSK albo BZBWK to już 30 zł mies.

    No i w promocji Multiportu do połowy roku prowadzenie za 1 zł.

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-01-23 14:43:26
    Od: "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@k...waw.pl>

> [...]
    Inteligo
    > i VW to banki bez placówek, konta w BSK albo BZBWK to już 30 zł mies.

    Wada Multibanku jest brak oferowania konta firmowego dla podmiotow prawa
    gospodarczego.

    Tak, tak. To nie pomylka.

    Otoz bank oferuje jedynie rachunki dla osob prowadzacych dzialalnosc
    gospodarcza indywidualnie badz w spolce cywilnej (to juz chyba kuriozum), a
    nie dla firm.

    Mlinka oczywiscie nic nie wie i dlaczego tak.

    -- Kaszpir - coraz bardziej rozczarowany

  • 4. Data: 2002-01-23 14:53:50
    Od: "YuGin" <y...@p...onet.pl>

> [...]

    > Otoz bank oferuje jedynie rachunki dla osob prowadzacych dzialalnosc
    > gospodarcza indywidualnie badz w spolce cywilnej (to juz chyba kuriozum),

    Owszem w koncu jest jeszcze normalny BRE Bank. Pojawia sie pytanie po co
    dublowac oferte ? Sam posiadam rachunek w BRE, ktory jest nota bene b.drogi
    (200zl/m-c i 1,50zl przelewy przez BRESOKA) i zastanawiam sie nad zmiana...

  • 5. Data: 2002-01-23 16:43:42
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "YuGin" <y...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    b.drogi
    > (200zl/m-c i 1,50zl przelewy przez BRESOKA) i zastanawiam sie nad

    Podrożało czy zależy od profilu? Ja pamiętam, że było to 140 zł rok temu.
    Ale do tego InterBRESOK za darmo, w którym przelewy są darmowe (tak mi
    mówiono przynajmniej).

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-01-23 16:51:08
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@k...waw.pl> wrote in message
    > Wada Multibanku jest brak oferowania konta firmowego dla podmiotow prawa
    > gospodarczego.

    Nie do końca chyba wiesz o czym piszesz. Konta firm np w Inteligo, BSK
    (konto Zysk), BZWBK (Biznes Pakiet) w atrakcyjnej (stosunkowo) cenie są
    wyłącznie dla podmiotów nie posiadających osobowości prawnej. Stąd te ceny.

    > Tak, tak. To nie pomylka.

    Absolutnie.

    > Otoz bank oferuje jedynie rachunki dla osob prowadzacych dzialalnosc
    > gospodarcza indywidualnie badz w spolce cywilnej (to juz chyba kuriozum),
    > nie dla firm.

    Kuriozum powiadasz - bo niby spółki cywilne powinny nosić pieniądze w
    walizkach...

    > Mlinka oczywiscie nic nie wie i dlaczego tak.

    No, trudno, żeby Mlinka wiedziała ;-)
    Natomiast (jeśli mówimy o MultiLinii) - co to znaczy nic nie wie? Nie wie,
    że tylko dla DG i SC? O tym chyba wie. A to, że nie wie dlaczego? Hmm, a czy
    sprzedawca np w Geancie zna politykę cenową i wysokość marż w swoim sklepie?
    Nie - a mimo to obsługuje klientów. Czy operator w banku (jakimkolwiek) musi
    wiedzieć dlaczego bank nie obsługuje jakiś klientów? Wie, że nie i tyle.
    Jeśli zaś MultiLinka nie wiedziała wogóle jakie firmy obsługuje MultiBank to
    bierz słuchawkę, proś z kierownikiem zmiany i złóż skargę - bo powinna
    wiedzieć.

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2002-01-23 17:26:35
    Od: "YuGin" <y...@p...onet.pl>

    To jest pakiet MSP dla malych i srednich przedsiebiorstw chyba do 2mln dol
    obrotu. 200 zl to jest prowadzenie i dostep do normalnego BRESOKA przez
    stale lacze 0800...

    > Podrożało czy zależy od profilu? Ja pamiętam, że było to 140 zł rok temu.
    140 nadal

    > Ale do tego InterBRESOK za darmo,
    tak za darmo

    w którym przelewy są darmowe (tak mi
    > mówiono przynajmniej).
    nie sa darmowe 1,50zl

    YuGin

  • 8. Data: 2002-01-23 17:41:15
    Od: "Andrzej Baranowski" <m...@h...pl>

    > No i w promocji Multiportu do połowy roku prowadzenie za 1 zł.
    A co to za promocja? W oddziale nic mi nie powiedziano pomimo, ze sie
    pytalem o firmowe...
    pzdr
    Andrzej

  • 9. Data: 2002-01-23 18:55:49
    Od: "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@k...waw.pl>

> [...]
    > (konto Zysk), BZWBK (Biznes Pakiet) w atrakcyjnej (stosunkowo) cenie są
    > wyłącznie dla podmiotów nie posiadających osobowości prawnej. Stąd te

    Ja wiem co pisze. Pisze o Multibanku. I o zadnym innym banku nie pisze.

    > Kuriozum powiadasz - bo niby spółki cywilne powinny nosić pieniądze w
    > walizkach...

    Era spolek cywilnych juz chyba powoli przemija. Sam taka musialem rozwiazac
    z powodu zmian w prawie.

    > No, trudno, żeby Mlinka wiedziała ;-)

    Oops. Oczywiscie chodzilo o Multilinke.

    > Jeśli zaś MultiLinka nie wiedziała wogóle jakie firmy obsługuje MultiBank
    > bierz słuchawkę, proś z kierownikiem zmiany i złóż skargę - bo powinna
    > wiedzieć.

    Cala moja znajomosc z Multibankiem opiera sie glownie na ogladaniu ich stron
    www. W koncu to bank od poczatku internetowy.

    Poruszalem juz watek o braku informacji na temat ograniczen wynikajacych z
    korzystania z netkarty, a teraz mam pretensje do banku, ze nie ma informacji
    o ograniczeniach dotyczacych firm. Nic nie tlumaczy nie podawania informacji
    na temat ograniczen. To nieeleganckie i nierzetelne w stosunku do klientow.

    -- Kaszpir

  • 10. Data: 2002-01-23 18:57:27
    Od: "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@k...waw.pl>

    > To jest pakiet MSP dla malych i srednich przedsiebiorstw chyba do 2mln dol
    > obrotu. 200 zl to jest prowadzenie i dostep do normalnego BRESOKA przez
    > stale lacze 0800...

    Wlasnie zlozylismy wypowiedzenie. Citi jest tansze. I nie zada chorych
    depozytow na KK. A tokena moge sobie zostawic na pamiatke.

    -- Kaszpir