  • 1. Data: 2002-01-23 10:53:14
    Temat: Które banki oferują opcje walutowe dla klientów indywidualnych
    Od: KRiSS <k...@y...com>

    Gdzie mogę znaleźć bank który sprzeda mi opcje walutowe na euro i dolara i
    bede mial dostep do kwotowan opcji bez wizyty w banku.

  • 2. Data: 2002-01-23 21:38:32
    Od: "1konsul" <1...@p...com>

    kiedys kupowalem opcje w dawnym BH, ale nie wiem jak to wyglada obecnie.
    kwotowania podaje ci zawsze dealer przez telefon, i to chyba jedyna droga
    jaka mozesz je dostac.sa one oczywiscie pochodna wachan na rynku spotowym.
    poza tym wiem ze kredyt bank takze robi cos takiego, kiedys nawet
    rozmawialem z ich czlowiekeim (zdaja sie ze z samym dealerem), bardzo
    fachowa i mila obsluga, swego czasdu intensywani reklamowali sie w Rzepie,
    radze poszukac jakiegos kontaktu na ich stronie internetowej.
    pozdrawiam