  • 11. Data: 2002-02-11 20:05:11
    Temat: Re: Multikonto Biznes - biurokracja - wszędzie ?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 11 Feb 2002 19:04:21 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >Przez telefon można - na 100%.

    W oddziale tez mozna na 100%
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-02-12 07:13:08
    Od: "Krzysztof" <k...@p...fm>

    | No to ktos - znaczy ta niedysponentka w Multibanku - zrobila Cie w jajo...
    |
    | Hop! Hop! Panowie z Multi!!! Pojawila sie pierwsza niedysponentka!!!

    Ludzie spokojnie. Przelewy w oddziale mnie nie interesują, przez telefon też
    nie bardzo. Ja chcę przelewy do ZUS robić przez INTERNET, a tych niestety
    nie da się w Multibanku wykonać. I zanim zwierzchnicy zaczną się czepiać pań
    w oddziałach, niech zlikwiduj tą żenującą przypadłość konta firmowego w
    Multi, bo to jest dopiero jajo...

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof