  • 1. Data: 2002-02-11 13:33:43
    Temat: Inteligo - zamkniecie rach.
    Od: "Avenger" <a...@g...pl>

    Dopiero dzisiaj przeczytalem o zmianach w TOiP :((((
    Naotwieralem pare kont kolegom zeby wzieli w promocji a teraz musze je
    zlikwidowac.

    Prosze mi powiedziec co mam zrobic, gdzie wyslac papier o likwidacji konta,
    na co sie powolac ???
    Lepiej poczta czy faxem ?

    Czy w Mbanku mozna dostawac przelewy z zagranicy ??? (bo tylko dlatego
    jestem w Inteligo)

    Robert

  • 2. Data: 2002-02-11 14:08:58
    Temat: Re: Inteligo - zamkniecie rach.
    Od: "minik" <m...@b...pl>

    > Czy w Mbanku mozna dostawac przelewy z zagranicy ??? (bo tylko dlatego
    > jestem w Inteligo)
    >
    > Robert

    Inteligo 0 800 121 121 lub pare watkow wczesniej
    mBank 0 801 362 265

  • 3. Data: 2002-02-11 14:16:42
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <X...@s...com.pl>

    "minik" <m...@b...pl> wrote in message
> [...]

    Tak. Niestety mnie skroili na $15 z kwoty $600 :(

    --

    Radoslaw Krzyzan , r...@s...com.pl