  • 1. Data: 2002-02-11 13:48:08
    Temat: Wyższe opłaty w BSK!
    Od: <l...@p...onet.pl>

    Od początku marca BSK wprowadza nową TOiP. To co zapamiętałem:
    opłata za konto "Pakiet" było 6, będzie 7,
    opłata za przelew (Pakiet) było 0, będzie 0,5
    opłata za wyciąg po każdej transakcji: było 10, będzie 12.

    W moim przypadku takie drobne wzrosty powodują, że koszty obsługi konta
    wzrastają o ............ 37,5%.

    A miało być tak fajnie......

    lacer

  • 2. Data: 2002-02-11 21:15:56