  • 1. Data: 2002-02-11 14:22:40
    Temat: Multikonto Biznes - biurokracja - wszędzie ?
    Od: "snake" <s...@p...fm>

    Chciałem ostatnio założyć r-k na firmę w Multibanku, wypełniłem wniosek, po
    paru dniach przyszła umowa z której dowiedziałem się że muszę dostarczyć
    takie świstki m.in. jak niezaleganie z podatkami z US, potwierdzenie o
    zapłacie składek z ZUS-u. Ponieważ nie mam czasu i ochoty na łażenie po
    bankach i urzędach chciałem sobie założyć konto w takim banku co to ma
    możliwość załatwienia spraw przez telefon i www itd, a tu taka wygoda :(((

    Mam konto firmowe w PeKaO SA i przy zakładaniu bank nie chciał tego typu
    informacji.

    Czy inne banki też są takie wścibskie ?

    Proszę o poradę jaki bank wybrać (wygodnie, solidnie, bez problemów)

    Łukasz

  • 2. Data: 2002-02-11 14:30:41
    Temat: Re: Multikonto Biznes - biurokracja - wszędzie ?
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "snake" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > bankach i urzędach chciałem sobie założyć konto w takim banku co to ma
    > możliwość załatwienia spraw przez telefon i www itd, a tu taka wygoda :(((

    A przypadkiem nie pomylila Ci sie umowa o zalozenie rachunku z wnioskiem
    kredytowym?
    :-)

    Zakladalem (fakt, ze jako jeden z pierwszych, jeszcze na prawach
    eksperymentu z opcja niedzialania:-) i musialem dostarczyc to, co zwykle
    (wpis, regon, nip)

    Pzdr,

    Maciej

  • 3. Data: 2002-02-11 14:41:03
    Od: "snake" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:a48kic$f2i$1@news.tpi.pl...

    > kredytowym?
    > :-)

    Skoro nie miałem tam rachunku to nie brałem kredytu

    > Zakladalem (fakt, ze jako jeden z pierwszych, jeszcze na prawach
    > eksperymentu z opcja niedzialania:-) i musialem dostarczyc to, co zwykle
    > (wpis, regon, nip)

    ???
    to może oni jakoś na wejściu segregują klientów, nazwa im się nie spodobała
    ?

    Łukasz

  • 4. Data: 2002-02-11 14:47:05
    Od: "Joanna" <a...@m...com>

    > ???
    > to może oni jakoś na wejściu segregują klientów, nazwa im się nie spodobała
    > ?

    Jesli zakladasz konto "wirtualnie" to pojawia sie wymog papierka z ZUS.
    Jesli zakladasz w oddziale to standardowy komplet dokumentow.
    Tyle przynajmniej mozna wyczytac z ich stron www.

    Jo.

  • 5. Data: 2002-02-11 14:54:14
    Od: "snake" <s...@p...fm>

    Użytkownik "Joanna" <a...@m...com> napisał w wiadomości

    > Jesli zakladasz konto "wirtualnie" to pojawia sie wymog papierka z ZUS.

    tak, niby w celu weryfikacji, konto to zakładam normalne różni się tylko
    sposób wypełnienia wniosku (czy podreptam do oddziału, czy zrobię to w domu
    przez www)
    dziwny sposób zniechęcania klientów :(

    > Jesli zakladasz w oddziale to standardowy komplet dokumentow.
    > Tyle przynajmniej mozna wyczytac z ich stron www.
    >
    > Jo.

    Łukasz

  • 6. Data: 2002-02-11 16:21:04
    Od: "Krzysztof" <k...@p...fm>

    Nie masz czego żałować, że nie założysz konta w Multibanku. Co to za konto
    firmowe z którego nie da się zapłacić ZUS...

    --
    pozdrawiam
    krzysztof

  • 7. Data: 2002-02-11 16:41:31
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Nie masz czego żałować, że nie założysz konta w Multibanku. Co to za konto
    > firmowe z którego nie da się zapłacić ZUS...

    To jak ja dzisiaj zaplacilem?????
    :-)

    Pzdr,

    M.

  • 8. Data: 2002-02-11 17:12:35
    Od: "Krzysztof" <k...@p...fm>

    | To jak ja dzisiaj zaplacilem?????
    | :-)

    Nie mam pojęcia :)
    W piątek byłem w oddziale Multibanku w Bydgoszczy i chciałem założyć konto
    firmowe ( wnerwiło mnie inteligo z ta pokatna podwyżką - i żeby od razu
    wyjaśnic nie chodzi o podwyżkę tylko sposób wprowadzenia). Na moje pytanie o
    przelewy do ZUS pani powiedziała że na razie nie można wykonać i że
    pracują nad tym i może za dwa trzy miesiące sie uda.
    Konta nie załozyłem.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 9. Data: 2002-02-11 18:04:21
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Krzysztof" <k...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > przelewy do ZUS pani powiedziała że na razie nie można wykonać i że
    > pracują nad tym i może za dwa trzy miesiące sie uda.

    Przez telefon można - na 100%.

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-02-11 19:15:59
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > przelewy do ZUS pani powiedziała że na razie nie można wykonać i że
    > pracują nad tym i może za dwa trzy miesiące sie uda.

    No to ktos - znaczy ta niedysponentka w Multibanku - zrobila Cie w jajo...

    Hop! Hop! Panowie z Multi!!! Pojawila sie pierwsza niedysponentka!!!

    :-(

    Pzdr,

    Maciej