  • 1. Data: 2002-02-11 13:47:36
    Temat: Karta Maestro w Pekao S.A. - historia "po latach" ;-)
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Chcialbym opowiedziec Wam ciekawa historyjke.
    Otoz dzisiaj moja zona otrzymala karte Maestro we wspomnianym
    w tytule banku, chyba ta karta ma byc wznowieniem starej, ale ...
    pojawiaja sie pewne problemy:

    - karta przyszla nie na adres do korespondencjii, ani nawet nie jej
    adres zamieszkania, tylko do domu moich tesciow (jej rodzicow)

    - karta jest cale pol roku wczesniej wznowiona, bo aktualna koczy waznosci
    w lipcu tego roku

    - karta jest wystawiona na nazwisko panieniskie mojej zony, czyli moze
    sie zdazyc, ze wogole takiej osoby nie ma w tym kraju :-))

    - wszystkie dane dotyczace konta/korespondencji sa zmienione od przynajmniej
    kilku lat (dokladnie 4!!!!)

    Wniosek, ze tego jest 1:

    - musza miec taki bajzel/balagan/burdel w papierach, ze szkoda gadac

    Najgorsze to jest to, ze teraz trzeba bedzie sie uzerac z bankiem, aby oddal
    kase za wznowienie karty, chodzic i czas tracic etc. Zenada!!!

    Pozdrawiam Dracor.

  • 2. Data: 2002-02-11 13:52:18
    Temat: Re: Karta Maestro w Pekao S.A. - historia "po latach" ;-)
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Najgorsze to jest to, ze teraz trzeba bedzie sie uzerac z bankiem, aby oddal
    > kase za wznowienie karty, chodzic i czas tracic etc. Zenada!!!

    Nie tobie pierwszemu odżyła Maestro w Peako.
    Ciekawe kiedy mi przyślą :).
    Ja już miałem kiedyś przypadek z MasterCard, ale odżyły tylko opłaty za
    prowadzenie i ubezpieczenie.

    Pozdrawiam
    -As-

  • 3. Data: 2002-02-11 16:41:47
    Od: "Goblin" <g...@g...pl>

> [...]
    oddal
    > kase za wznowienie karty, chodzic i czas tracic etc. Zenada!!!

    Mnie przyslali karte do zamknietego (jakies 4 lata temu) konta na adres
    aktualny te 4 lata wstecz...
    Wtedy jeszcze wynajmowalem mieszkanie. Jakiez bylo moje zdziwienie, gdy
    wlascicielka wynajmowanego mieszkania zadzwonila do mnie z informacja, ze
    mam list polecony do odbioru :-))))))))))))))

    Sklaniam sie rowniez ku opinii, ze maja tam niezly bajzel.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2002-02-11 19:43:12
    Od: "Krzysztof Kawa" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    "Goblin" <g...@g...pl> wrote in message
    > Mnie przyslali karte do zamknietego (jakies 4 lata temu) konta na
    adres
    > aktualny te 4 lata wstecz...

    Zdaję się, że w Pekao odtwarzali bazę z backupu. Moja karta powędrowała na
    adres sprzed dwóch lat. Odbiła się od zamkniętyvh drzwi i wróciła do Banku.

    KK

  • 5. Data: 2002-02-12 16:21:53
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    > Nie tobie pierwszemu odżyła Maestro w Peako.
    > Ciekawe kiedy mi przyślą :).
    > Ja już miałem kiedyś przypadek z MasterCard, ale odżyły tylko opłaty za
    > prowadzenie i ubezpieczenie.

    Żadnego specjalnego użerania się. Teściowie piszą pismo w stylu: w związku z
    otrzymaniem na adres taki to a taki karty takiej to a takiej informuję, że osoba,
    której kartę wydano, od dawna nie nosi takiego nazwiska i od dawna nie mieszka pod
    tym adresem, w związku z tym informuję, że najprawdopodobniej mają Państwo
    nieaktualną bazę danych o klientach oraz żądam usunięcia z niej tych danych. W
    załączeniu Maestro. Żona pisze pismo: nigdy otrzymałam w ostatnim czasie żadnej
    karty Maestro i to zarówno na adres zamieszkania, jak i na adres do korespondencji.
    Poza tym ważność mojej Maestro wygasa dopiero za pół roku, więc wydanie nowej w tej
    chwili jest niezgodne z regulaminem. Żądam anulowania bezpodstawnie pobranej
    prowizji.
    Obydwa pisma poleconym albo osobiście do banku za potwierdzeniem złożenia.
    Niech kto inny się martwi wyjaśnieniem, skąd wynika pomyłka.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl