  • 21. Data: 2009-07-11 07:00:03
    Temat: Re: Multibank - syf raz jeszcze
    Od: Ra <a...@a...com>

    Krzysztof Halasa pisze:

    > To wszystko prawda, ale napisalem ze jest to a) nieformalne, b) srednio
    > bezpieczne dla banku, c) w takim przypadku potwierdzona kopia
    > wypowiedzenia wciaz udowadnia, ze umowa przestala w odpowiednim momencie
    > obowiazywac :-)
    możliwe, ale że to dość powszechne zjawisko to taka umowa mówi tylko że
    klient złożył dyspozycje i nic więcej inny bank nie może zakładać
    Taka była główna teza autora

  • 22. Data: 2009-07-12 14:45:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Wypowiedzenie, oczywiście potwierdzone przez inny bank ich nie interesuje.

    Ale, tak zeby na pewno bylo to jasne, pytales ich i tak odpowiedzieli?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 23. Data: 2009-07-12 14:51:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:
    > Ale, tak zeby na pewno bylo to jasne, pytales ich i tak odpowiedzieli?

    Nawet zostawiłem im kopię.

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2009-07-12 16:14:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Nawet zostawiłem im kopię.

    Mam wrazenie ze odpowiadac tak, by w rezultacie nie odpowiedziec.
    Ale nic to.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 25. Data: 2009-07-12 16:15:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Nawet zostawiłem im kopię.

    Mam wrazenie ze odpowiadasz tak, by w rezultacie nie odpowiedziec.
    Ale nic to.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 26. Data: 2009-07-12 17:55:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa pisze:
    > Mam wrazenie ze odpowiadasz tak, by w rezultacie nie odpowiedziec.
    > Ale nic to.

    Pytałem ich czy takie wypowiedzenie jest honorowane.
    Odpowiedź Aliorbank : NIE

    Pomimo tego postanowiłem takie wypowiedzenie im dołączyć (a nuż się
    pracownik nie zna) do dokumentacji, skoro i tak je miałem przy sobie.
    Odpowiedź Aliorbank : nie honorujemy czegoś takiego. Potrzebne jest
    zaświadczenie o zamknięciu karty.

    Czy teraz wyraziłem się wystarczająco jasno ?

    --
    Mithos

  • 27. Data: 2009-07-12 21:09:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

> [...]
    > zaświadczenie o zamknięciu karty.
    >
    > Czy teraz wyraziłem się wystarczająco jasno ?

    Teraz tak. Tylko dlaczego to musialo az tak dlugo trwac to nie mam
    pojecia.
    --
    Krzysztof Halasa