    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - syf raz jeszcze
    Date: Wed, 08 Jul 2009 20:19:01 +0200

    k...@o...pl pisze:
    > być może, warto poszukać lepszego oddziału

    Testowałem 5 oddziałów w Warszawie. W rozsądnej odległości nie mam już
    żadnego. Do zamknięcia rachunku już raczej nie mam czego testować.

    Początkowo na ul. Domaniewskiej miałem super obsługę ale się skończyło
    (tam zakładałem rachunek, tam dostałem pierwszą KK).

    Następnie w budynku TVN pracowała bardzo fajna konsultantka (czy tam
    doradca w spódnicy) ale od dawna już nie pracuje.

    Arkadia, Rondo ONZ to dno maksymalne. Na Emilii Plater jest trochę
    lepiej ale moje dzisiejsze doświadczenia to właśnie ten oddział.

    --
    Mithos