  • 1. Data: 2002-04-07 18:29:10
    Temat: Multibank i subkonta
    Od: "Wojtek Mierzejewski" <m...@p...onet.pl>

    Czesc;

    czy Multibank umozliwia posiadanie subkont w ramach swojego rachunku?
    Niestety na ich www nie znalazlem zadnego info...

    --
    Pozdrowienia
    ____________________

  • 2. Data: 2002-04-07 18:36:05
    Temat: Re: Multibank i subkonta
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czy Multibank umozliwia posiadanie subkont w ramach swojego rachunku?
    > Niestety na ich www nie znalazlem zadnego info...

    Tylko RO

  • 3. Data: 2002-04-07 18:49:43
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Tylko RO

    .... ktory nie dziala poprawnie, to znaczy kasa nie wraca na ROR
    (przynajmniej z kredytem w ROR), wiec jest jak subkonto.
    Taka byla odpowiedz: " Z informacji, jakie uzyskałem w tej sprawie wynika,
    że dokonano już zgłoszenia u dostawcy oprogramowania." ACC uber alles ! Wiec
    tak szybko to nie bedzie dzialac poprawnie.
    A i jeszcze jedno co dostalem z Multi: "...Sugestie dotyczace wprowadzenia
    do oferty subkonta przekaze do odpowiedniego dzialu." Pewnie sciema, choc
    moze...
    Poza tym jest ok, choc informacje dot. transakcji karta sa malo
    szczegolowe...
    pzd

  • 4. Data: 2002-04-07 18:59:22
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Apr 07, 2002 at 08:49:43PM +0200, Witek wrote:

> [...]
    > do oferty subkonta przekaze do odpowiedniego dzialu." Pewnie sciema, choc

    Przekazane juz jakis czas temu i to pod roznymi postaciami
    (np. subkonto kartowe).

    > Poza tym jest ok, choc informacje dot. transakcji karta sa malo
    > szczegolowe...

    Czekam na karte, wiec nie moge powiedziec czego mi brakuje, ale
    powiedz czego Tobie brakuje.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-04-07 19:29:13
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Poza tym jest ok, choc informacje dot. transakcji karta sa malo
    > szczegolowe...

    A co Ty jeszcze potrzebujesz????

    Data operacji 02.04.2002
    Data księgowania 05.04.2002
    Rodzaj operacji ZAKUP PRZY UŻYCIU KARTY
    Kwota operacji 89,68
    Saldo po operacji XXXXXXXX
    Numer użytej karty KARTA 428937XXXXXXXX
    Nazwa merchanta HERMES STACJA PALIW 51
    Miasto merchanta MICHALINEK
    Kod kraju merchanta POL
    Kwota oryginalna i kod waluty -89,68 PLN
    Kwota w walucie rozliczenia i kod waluty -89,68 PLN

    Dla walutowych

    Data operacji 15.03.2002
    Data księgowania 19.03.2002
    Rodzaj operacji WYPŁATA W BANKOMACIE
    Kwota operacji 190,36
    Saldo po operacji XXXXX
    Numer użytej karty KARTA 428937XXXXXX
    Nazwa merchanta MESSEGELAENDE
    Miasto merchanta HANNOVER
    Kod kraju merchanta DE
    Kwota oryginalna i kod waluty -50,00 EUR
    Kwota w walucie rozliczenia i kod waluty -45,60 USD

    Przy okazji mamy super tajny przez poufny kurs Vizy :-)

    begin 666 blank.gif
    J1TE&.#EA`0`!`( ``````/___R'Y! $```$`+ `````!``$`0 (!3 `[
    `
    end

    begin 666 blank.gif
    J1TE&.#EA`0`!`( ``````/___R'Y! $```$`+ `````!``$`0 (!3 `[
    `
    end

  • 6. Data: 2002-04-07 22:09:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Czekam na karte, wiec nie moge powiedziec czego mi brakuje, ale
    > powiedz czego Tobie brakuje.
    Sensownego Ubezpieczenia !!! np. 12h/24h przed zastrzezeniem ! Szczegolnie
    ma to znaczenie przy linii kredytowej w ROR :(
    Limity sa wystarczajace. VC jest ok, bo "chodzi" bardzo szybko :)) Dziala
    prawie on-line. Z reguly transakcje uwidocznione sa po 12h do 24h. No moze
    poza piatkiem... Transakcje zagraniczne sa bardzo dlugo na blokadzie,
    niektore krajowe tez. Kursy walut VC nie sa za to zbyt korzystne, ale to
    VISA. Choc np. VC Pekao jest jak na moje minimalnie tansza :) jesli chodzi o
    kursy walut.
    Troche mi przypomina EC/MC Handlo, bo moze byc tez karta bankomatowa :))
    Tyle ze wyplaty z bankomatow nie dzialaja on-line (sic!) "ida" najpierw na
    blokade.
    pzd

  • 7. Data: 2002-04-07 22:21:28
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > A co Ty jeszcze potrzebujesz????

    Chodzilo mi o wyplaty z bankomatow euronetu, w Multi jest np. HIT W-Wa, czy
    Lukas Bank, a ja wyplacajac w karta innego banku z tego samego bankomatu mam
    ulice :))

    > Przy okazji mamy super tajny przez poufny kurs Vizy :-)
    Taa i malo korzystny :((

    Poza tym potrzebuje porzadnych wyciagow papierowych, ew. mozliwosci
    sensownego wydrukowania wyciagu ze strony transakcyjnej. mBankTXT nie dziala
    :((

  • 8. Data: 2002-04-07 22:37:14
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Troche mi przypomina EC/MC Handlo, bo moze byc tez karta bankomatowa :))
    > Tyle ze wyplaty z bankomatow nie dzialaja on-line (sic!) "ida" najpierw na
    > blokade.

    Ale najwiekszym bezsensem jest to, ze nie mozna sprawdzic salda VC w
    bankomacie euronetu !!! Nie wiem czy z VE jest tak samo, bo nie mam.
    pzd

  • 9. Data: 2002-04-07 22:39:54
    Od: "Seba *****" <s...@p...gazeta.pl>

    Cześć,

    W jakich konkretnie przypadkach kasa nie wraca na ROR ??

    P.S.
    W MB można założyć rachunek oszczędnościowy, który jest rodzajem subkonta !
    po zalogowaniu widzisz 2 konta.

    Cześć