    From: "Witek" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank i subkonta
    Date: Mon, 8 Apr 2002 00:09:48 +0200

    > Czekam na karte, wiec nie moge powiedziec czego mi brakuje, ale
    > powiedz czego Tobie brakuje.
    Sensownego Ubezpieczenia !!! np. 12h/24h przed zastrzezeniem ! Szczegolnie
    ma to znaczenie przy linii kredytowej w ROR :(
    Limity sa wystarczajace. VC jest ok, bo "chodzi" bardzo szybko :)) Dziala
    prawie on-line. Z reguly transakcje uwidocznione sa po 12h do 24h. No moze
    poza piatkiem... Transakcje zagraniczne sa bardzo dlugo na blokadzie,
    niektore krajowe tez. Kursy walut VC nie sa za to zbyt korzystne, ale to
    VISA. Choc np. VC Pekao jest jak na moje minimalnie tansza :) jesli chodzi o
    kursy walut.
    Troche mi przypomina EC/MC Handlo, bo moze byc tez karta bankomatowa :))
    Tyle ze wyplaty z bankomatow nie dzialaja on-line (sic!) "ida" najpierw na
    blokade.
    pzd