  • 1. Data: 2002-04-07 16:33:46
    Temat: karty w Polsce
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Mam pytańko. Znacie moze jakies stronki gdzie moge znaleźć dane odnośnie
    liczby punktów akceptujacych karty, liczby terminali POS oraz liczby
    wydanych kart w Polsce?? Stan na 2001. Dzięki z góry za wszelka pomoc.
    Aga

  • 2. Data: 2002-04-07 18:59:54
    Temat: Re: karty w Polsce
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "aga" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > liczby punktów akceptujacych karty, liczby terminali POS oraz liczby
    > wydanych kart w Polsce?? Stan na 2001. Dzięki z góry za wszelka pomoc.

    Podział kart Liczba wyemitowanych kart (wg stanu na 31 grudnia 2001
    r.)

    / w szt. /
    Struktura %
    A.wg kryterium funkcji
    1.karty wyłącznie
    bankomatowe 452 349
    3,1%
    2.karty płatnicze z funkcją
    wypłaty gotówki z bankomatu 13 904 015
    96,6%

    3.karty płatnicze bez funkcji
    wypłaty z bankomatu 32 439
    0,2%

    RAZEM : 14 388 803
    100%

    B.wg kryterium sposobu rozliczania transakcji
    1.karty debetowe 12 740 630
    88,5%

    2.karty obciążeniowe 1 047 086
    7,3%

    3.karty kredytowe 601 087
    4,2%

    RAZEM : 14 388 803
    100%

    C.wg technologii zapisu danych
    1.karty wyposażone w pasek
    magnetyczny 14 365 353
    99,8%

    2.karty wyposażone w pasek
    magnetyczny i mikroprocesor 8 378
    0,1%

    3.karty wyposażone w
    mikroprocesor 13 992
    0,1%

    4.karta wirtualna 1 080
    0,0%

    RAZEM : 14 388 803
    100%

    http://www.polcard.com.pl/rynek_newa.html

    Wiecej znajdziesz w sprawozdaniach rocznyck aklajerow :)

    Maciej