  • 1. Data: 2002-04-07 17:16:08
    Temat: Urlop - zaliczka
    Od: Adam <a...@i...pl>

    Muszę zapłacić 300 EUR jako zaliczkę za bungalow we Włoszech. Jak to zrobic
    najtaniej jeżeli odbiorca nie akceptuje kart kredytowych?

    Adam

  • 2. Data: 2002-04-07 17:36:08
    Temat: Re: Urlop - zaliczka
    Od: DVD_multiregion <d...@c...net>

    Adam wrote:

    > Muszę zapłacić 300 EUR jako zaliczkę za bungalow we Włoszech. Jak to zrobic
    > najtaniej jeżeli odbiorca nie akceptuje kart kredytowych?

    Kupić w banku u dysponenetki i wysłać swiftem. Ja robiłem tak z
    powodzeniem w Pekaosa i Bre. Nie musisz mieć konta walutowego. W Pekaosa
    jest też usługa moneygram ale jeszcze z niej nie korzystałem.
    Pozdr.,
    M.Dudek

    Najnowszy DV-747 Pioneer czyta
    wszystko oprócz kartki papieru
    http://clonex.a4.pl/?dvd=sklep
    mailto:d...@c...net
    ==============================

  • 3. Data: 2002-04-07 21:52:22
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Muszę zapłacić 300 EUR jako zaliczkę za bungalow we Włoszech. Jak to
    zrobic
    > najtaniej jeżeli odbiorca nie akceptuje kart kredytowych?

    SWIFT - tani i dosc szybko przez Citka

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-04-08 09:35:38
    Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM>

    czy SWIFT dziala rowniez w druga strone - tzn. ktos wplaca we wloszech na moje
    konto w Polsce np. Inteligo - jak tego dokonac? - za odp. z gory dziekuje

  • 5. Data: 2002-04-08 21:42:04
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Mon, 08 Apr 2002 11:35:38 +0200, od kw
    <k...@a...wbc.lublin.pl.NOSPAM> napisano:

    >czy SWIFT dziala rowniez w druga strone - tzn. ktos wplaca we wloszech na moje
    >konto w Polsce np. Inteligo - jak tego dokonac? - za odp. z gory dziekuje
    Działa. Powinieneś podać kod SWIFT swojego banku.