    From: "Witek" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank i subkonta
    Date: Sun, 7 Apr 2002 20:49:43 +0200

    > Tylko RO

    .... ktory nie dziala poprawnie, to znaczy kasa nie wraca na ROR
    (przynajmniej z kredytem w ROR), wiec jest jak subkonto.
    Taka byla odpowiedz: " Z informacji, jakie uzyskałem w tej sprawie wynika,
    że dokonano już zgłoszenia u dostawcy oprogramowania." ACC uber alles ! Wiec
    tak szybko to nie bedzie dzialac poprawnie.
    A i jeszcze jedno co dostalem z Multi: "...Sugestie dotyczace wprowadzenia
    do oferty subkonta przekaze do odpowiedniego dzialu." Pewnie sciema, choc
    moze...
    Poza tym jest ok, choc informacje dot. transakcji karta sa malo
    szczegolowe...
    pzd