  • 21. Data: 2003-01-17 09:52:55
    Temat: Re: [MultiBank} zamykanie konta
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message
    news:b079ue$spq$1@news.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > >
    > A nie ukrywam tego :)
    >
    > - CitiOne - darmowe przelewy przez kazdy kanal, bankomaty Citka + Euronet,
    > darmowe potwierdzenia przelewu, wysoki % na lokatach promocyjnych. -
    > prowadzenie konta - 0 zl. No i dodatkowo wreszcie KK zaproponowali :)
    >
    > do tego:
    >
    > - Inteligo - bankomaty + (kiedys VE do Internetu)
    > - mBank - wysoki%
    > - karta przedplacona ING BSK - bankomaty

    Eeee, no i gdzie te produkty, których nie ma w MultiBanku????

    K. Kowalski

  • 22. Data: 2003-01-17 09:54:05
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Za potwirdzenie - 5 zl, bankomaty - tak jak Multi, - fakt - w sumie to
    > samo - ale nie dla mnie.

    To napisz, że kierujesz się emocjami i będzie po krzyku :-))) Bo jeśli brać
    to na logikę to dostarczasz mi tylko powodów do lekkiego roflowania ;-)

    K. Kowalski

  • 23. Data: 2003-01-17 09:57:44
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Nieraz bedac w jakims miejscu gdzie nie ma bankomatow bezprowizyjnych (dla
    > mnie oczywiscie :))), wyplata gotowki moze drogo kosztowac. A takie
    sytacje
    > sie zdazaja. Piszesz o 100 PLN - ja wyplacilem ok 1k i niestety zaplacilem
    > za to slono - 6 razy wiecej niz gdybym wyplacal karta Citka (uprzedzajac
    > pytanie - gotowka byla w Multi bo kiedys milalem nadzieje ze bedzie to
    moje
    > podstawowe konto)a

    A mi tam wystarcza karta bankomatowa Inteligo - bankomaty PKO BP sa niemal
    wszędzie. Konto podstawowe w Multi ma dla mnie troszkę głębszy wymiar niż
    bankomaty :-) Mam nadzieję, że jesteś świadom funkcjonalnosci CitiOnLine w
    porównaniu do Internetu w Multi? :-)))

    > Cytuj dokaldnie :) "Przynajmniej maja lepsze podejscie (co
    > prawda po moich uwagach) od Multibanku w wydawaniu KK. W wieku 22 lat,
    bedac
    > zatrudnionym na umowe-zlecenie w MultiBank mialbym zero szans."

    A wiesz, że kartę jest lepiej miec w innym banku? Do konta w Multi, np KK w
    Citi i karta Intleigo do dodatwkoych wypłat - miodzio ;-P

    K. Kowalski

  • 24. Data: 2003-01-17 10:20:09
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" napisał

    > A mi tam wystarcza karta bankomatowa Inteligo - bankomaty PKO BP sa niemal
    > wszędzie.

    W pelni sie zgadzam ;-) Polaczenie bankomatow euronetu i pkobp jest wrecz
    idealne.

    > Konto podstawowe w Multi ma dla mnie troszkę głębszy wymiar niż
    > bankomaty :-) Mam nadzieję, że jesteś świadom funkcjonalnosci CitiOnLine w
    > porównaniu do Internetu w Multi? :-)))

    LOL

    > A wiesz, że kartę jest lepiej miec w innym banku? Do konta w Multi, np KK w
    > Citi i karta Intleigo do dodatwkoych wypłat - miodzio ;-P

    Ja jeszcze dodam DC (takze do wyplat z bankomatu) ;-))

    Witek

  • 25. Data: 2003-01-17 12:38:41
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Thu, 16 Jan 2003 22:58:38 +0100, w
    <b079ue$spq$1@news.gazeta.pl>, "JaKi" <j...@g...pl> napisał(-a):

    > - karta przedplacona ING BSK - bankomaty

    Zawsze mnie dziwiło, kto ten zbędny produkt nabywa...

  • 26. Data: 2003-01-17 12:55:08
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b08njc$efp$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

> [...]
    > bankomaty :-) Mam nadzieję, że jesteś świadom funkcjonalnosci CitiOnLine w

    Swiadomy jestem jak najbardziej, nie tyle funkcjonalnosci ile zabezpieczen w
    CitiOnline - dla tego cieszy mnie ze potwierdzaja telefonicznie przelewu.

    > A wiesz, że kartę jest lepiej miec w innym banku? Do konta w Multi, np KK
    > Citi i karta Intleigo do dodatwkoych wypłat - miodzio ;-P

    Preferuje uklad:

    - Citi konto
    - Citi KK
    - Inteligo bankomaty

    --
    JaKi

  • 27. Data: 2003-01-17 12:56:08
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > W pelni sie zgadzam ;-) Polaczenie bankomatow euronetu i pkobp jest wrecz
    > idealne.

    Tez sie z tym zgadzam - dla tego zamknalem MultiBank a nie Inteligo :)

    --
    JaKi

  • 28. Data: 2003-01-17 13:03:16
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b08nch$ee2$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > To napisz, że kierujesz się emocjami i będzie po krzyku :-)))

    Emocje? w ktorym miejscu?

    Bo jeśli brać
    > to na logikę to dostarczasz mi tylko powodów do lekkiego roflowania ;-)

    Rzeczy ktore sa dla mnie wazne:

    - koszty prowadzenia rachunku:

    Multi - 12 zl + 12 zl VE + ew 25 zl VC
    Citek - 0

    - Wyplaty z bankomatow

    - Multi - 3% min 4 zl
    - Citi - 4 zl

    Potwierdzenia zlozenia przelewu:

    - Multi - 5 zl
    - Citi - 0

    Multi - wyplata z bankomatu

    Jesli to jest dla Ciebie lekki ROTFL to gratuluje

    --
    JaKi

  • 29. Data: 2003-01-17 13:03:46
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    >Zawsze mnie dziwiło, kto ten zbędny produkt nabywa...

    Widizsz - juz Cii rozwiazalem ten problem

    --
    JaKi

  • 30. Data: 2003-01-17 13:04:14
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Swiadomy jestem jak najbardziej, nie tyle funkcjonalnosci ile zabezpieczen
    > CitiOnline - dla tego cieszy mnie ze potwierdzaja telefonicznie przelewu.

    No więc skoro nie jesteś świadomy różnicy w funkcjonalności to będziesz
    zaskoczony - ale negatywnie :-(((

    K. Kowalski