  • 51. Data: 2003-01-22 14:20:29
    Temat: Re: [MultiBank} zamykanie konta
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał

    > Bez szans - dostalem porzadny limit ;))))

    Przy kk, to faktycznie trudno jak sie ma sensowny limit ;-), ale z kontem
    uwazaj... no chyba ze masz tez linie kredyt.

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 52. Data: 2003-01-22 21:33:52
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Przy kk, to faktycznie trudno jak sie ma sensowny limit ;-), ale z kontem
    > uwazaj... no chyba ze masz tez linie kredyt.

    Jak mam posiadajac Maestro wpasc w debet? :))))) Zreszta juz to kiedys Z
    Citkiem wyjsnialem jesli juz by bylo cos takiego oto odp od nich:

    Szanowny Panie,

    W tej sytuacji z pewnością pracownik banku poinformowałby Pana o §8.16
    Regulaminu Rachunków Bankowych mówiącym, iż Klient jest zobowiązany do
    kontrolowania stanu rachunku.
    Wykorzystane środki ponad dostępne z pewnością będą musiały zostać zwrócone
    na rachunek.
    Jeśli potwierdzi Pan, iż najszybciej jak to będzie możliwe spłaci zadłużenie
    na tym zakończymy sprawę.

    W przypadku gdy Klient odmawia zwrócenia środków na rachunek, sprawa
    przekazywana jest do Działu Windykacji.

    Z wyrazami szacunku,
    Paweł *****
    Departament Operacyjnej Obsługi Rachunków.

    --
    JaKi

  • 53. Data: 2003-01-22 21:47:02
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał

    > Jak mam posiadajac Maestro wpasc w debet? :)))))

    Bo autoryzuja nawet jak nie ma kasy na koncie (albo dostepnych srodkow) .....
    zeby pozniej moc skasowac 25 zl :D
    Debet nie wazny, chodzi o kare -dlatego dobrze miec linie. Ja mialem w spadku po
    handlo ;-)

  • 54. Data: 2003-01-22 21:51:09
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał

    > Bo autoryzuja nawet jak nie ma kasy na koncie (albo dostepnych srodkow)
    > zeby pozniej moc skasowac 25 zl :D

    hehe, pierwsze slysze :)

    > Debet nie wazny, chodzi o kare -dlatego dobrze miec linie. Ja mialem w
    spadku po
    > handlo ;-)

    Widac po ich mailu ze nie kasuja tych 25 PLN wiec linia nie jest zbyt
    potrzebna :)

    --
    JaKi

  • 55. Data: 2003-01-22 21:55:50
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Widac po ich mailu ze nie kasuja tych 25 PLN wiec linia nie jest zbyt
    > potrzebna :)

    Oj kasuja !