  • 1. Data: 2003-01-16 18:25:14
    Temat: [MultiBank} zamykanie konta
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Pod koniec grudnia wyslalem standardowe pismo z prosba o zamkniecie RORu i
    rachunkow walutowych, podalem tez nr konta na ktore maja byc przelane ew
    srodki.

    Przed chwila tel [jak zwykle nr prywatny :-/] Multilnka pod odpytaniu
    poprosila o potwierdzenie dyspozycji zamkniecia rachunku, poprosila o
    podanie nazwy banku do ktoego maja byc przelane srodki (oczywiscie nie
    pamietalem ktory rachunek podalem :))

    Dowiedzialem sie tez ze VC juz zablokowana i ze dostane jeszcze jakis
    formularz o potwierdzenie zamkniecia.

    Resumujac - trwa to wszytsko zbyt dlugo, 3 dyspozycje zamkniecia rachunku
    (pismo, telefon i formularz) to zdecydowanie za duzo dokumentow, nie spytano
    sie mnie o powody zamkniecia rachunku.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2003-01-16 18:30:45
    Temat: Re: [MultiBank} zamykanie konta
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Resumujac - trwa to wszytsko zbyt dlugo, 3 dyspozycje zamkniecia rachunku
    > (pismo, telefon i formularz) to zdecydowanie za duzo dokumentow, nie
    spytano
    > sie mnie o powody zamkniecia rachunku.

    Po co pytać - zapewne koniec testów ;-)))

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2003-01-16 18:46:34
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b07199$or4$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > Po co pytać - zapewne koniec testów ;-)))

    Nie - pomylka :)))) nie otwieram kont dla testo ale dla oferowanych uslug :)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-01-16 18:56:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie - pomylka :)))) nie otwieram kont dla testo ale dla oferowanych uslug
    :)

    A z jakich uslug zrezygnowal Multi? ;p

    Maciej

  • 5. Data: 2003-01-16 19:01:27
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > A z jakich uslug zrezygnowal Multi? ;p

    Nie chodzi o rezygnacje przez Multi ale o brak rozwoju i slabosc oferty (dla
    mnie :)). Nie oferuja tego czego oczekuje od banku, a glownie:

    - mala siec bankomatow (Inteligo, Lukas z PRO maja lepsza oferte)
    - platne potwierdzenia przelewow (Citek w CitiOne - darmowe)
    - slabo rozwinieta siec placowek (wiem, wiem to dopiero poczatek rozwoju :))

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-01-16 19:14:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > - mala siec bankomatow (Inteligo, Lukas z PRO maja lepsza oferte)

    To jest problemem :(. Ja musze specjane wycieczki urzadzac aby wziac troche
    kasy bez prowizji.

    > - platne potwierdzenia przelewow (Citek w CitiOne - darmowe)

    Na szczescie nie potzrebuje potwierdzen.

    > - slabo rozwinieta siec placowek (wiem, wiem to dopiero poczatek rozwoju
    :))

    A te sa dla mnie dosc malo wazne. Lepiej zalatwiac wszystko przez callcenter
    lub inet. Niestety nie wszystko sie tak da zalatwic...

    Maciek

  • 7. Data: 2003-01-16 21:17:46
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał

    > Nie chodzi o rezygnacje przez Multi ale o brak rozwoju

    ?? Brak rozwoju ? Sorry, ale brednie wypisujesz, bo nie znam innego banku ktory
    tak szybko wprowadza tyle nowych produktow i uslug, zmian w serwisie itd.
    Obiektywnie.

    > i slabosc oferty (dla mnie :)).

    Kwestia gustu ;-) Zalezy z czym porownujesz.

    > Nie oferuja tego czego oczekuje od banku, a glownie:
    > - mala siec bankomatow (Inteligo, Lukas z PRO maja lepsza oferte)

    CitiOne ma niewiele wiecej bankomatow ;-P
    No chyba, ze CitiGold - tu moge sie zgodzic :D

    > - platne potwierdzenia przelewow (Citek w CitiOne - darmowe)

    Ja w ciagu ostatnich 6 lat potrzebowałem moze 3 potwierdzenia.

    > - slabo rozwinieta siec placowek (wiem, wiem to dopiero poczatek rozwoju :))

    Nie korzystam ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 8. Data: 2003-01-16 21:47:28
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > ?? Brak rozwoju ? Sorry, ale brednie wypisujesz,

    Chodzi mi o brak rozwoju produktow i uslug ktore _dla mnie_ powodowaly by ze
    MultiBank bylby konkurencyjny.

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2003-01-16 21:51:55
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    --

    > Resumujac - trwa to wszytsko zbyt dlugo, 3 dyspozycje zamkniecia rachunku
    > (pismo, telefon i formularz) to zdecydowanie za duzo dokumentow, nie
    spytano
    > sie mnie o powody zamkniecia rachunku.

    Tak to chyba wyglada w kazdym banku (sprawdzone w Lukas, PKO).

    Co prawda w oddziale zalatwia sie szybciej niz przez telefon,
    ale kazdy bank chce Cie zniechecic do zamkniecia konta.
    Chyba licza, ze iles klientow zrezygnuje z zamkniecia
    i nadal bedzie mialo rachunek.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 10. Data: 2003-01-16 21:53:50
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał

    > Chodzi mi o brak rozwoju produktow i uslug ktore _dla mnie_ powodowaly by ze
    > MultiBank bylby konkurencyjny.

    Ok ;-)) To pochwal sie jaki bank spelnia Twoje oczekiwania ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Witek