  • 1. Data: 2003-01-16 15:39:20
    Temat: znacie wady KB?
    Od: "ultimate" <u...@i...net.pl>

    Wiem, wiem...takich pytań się nie zadaje, ale spróbuję:
    Wybieram bank dla swojej pierwszej działalności gospodarczej i wybór w sumie
    zawęziłem już do tych 2 banków: KredytBank i BZWBK.

    KredytBank mam pod nosem od siedziby i jest nieco tańszy od BZWBK gdzie mam
    konto prywatne.
    Problem w tym, że z KB nigdy nie miałem żadnych doświadczeń...

    Podzielicie się ze mną opiniami o koncie EKSTRABIZNES i KB jako takim?

    Będę wyczekiwał wszystkich opinii

    Pozdrawiam
    ultimate

  • 2. Data: 2003-01-16 18:18:43
    Temat: Re: znacie wady KB?
    Od: "pbedn" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ultimate" <u...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Problem w tym, że z KB nigdy nie miałem żadnych doświadczeń...
    >
    > Podzielicie się ze mną opiniami o koncie EKSTRABIZNES i KB jako takim?

    Ekstrabiznes 25zł miesięcznie.
    Wpłaty do 4k PLN dziennie bez prowizji, dostęp przez sieć i przelewy przez
    sieć bezpłatnie- do tej pory. Wypłaty z VE Bizness w bankomatach KB 1 PLN.

    Praktycznie można tam nie bywać.

  • 3. Data: 2003-01-16 19:02:46
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Wiem, wiem...takich pytań się nie zadaje, ale spróbuję:
    > Wybieram bank dla swojej pierwszej działalności gospodarczej i wybór w sumie
    > zawęziłem już do tych 2 banków: KredytBank i BZWBK.

    Bez wypisania co jest dla ciebie ważne odpowiedzi nie oczekuj.
    Inne oczekiwania ma ktoś, kto będzie miał mało drogich operacji międzynarodowych, a
    inne handlarz "pietruszką"

  • 4. Data: 2003-01-17 09:45:40
    Od: e...@x...wp.pl (30za60)

    <::>Użytkownik "ultimate" <u...@i...net.pl> napisał w
    <::>wiadomo?ci news:b06jmp$bsi$1@news.tpi.pl...
    <::>> Wiem, wiem...takich pytań się nie zadaje, ale spróbuję:
    <::>Wybieram bank
    <::>> dla swojej pierwszej działalno?ci gospodarczej i wybór w sumie
    <::>> zawęziłem już do tych 2 banków: KredytBank i BZWBK.
    <::>
    <::>Bez wypisania co jest dla ciebie ważne odpowiedzi nie
    <::>oczekuj. Inne oczekiwania ma kto?, kto będzie miał mało
    <::>drogich operacji międzynarodowych, a inne handlarz "pietruszk?"

    KB ma możliwość obsługi konta poprzez internet. Zamysł super ale tak
    wolnego dostępu do konta żaden bank nie ma. SA godziny w których (mam
    ISDN) w ogóle nie połączysz się. Mam nadzieję, że to dopracują. Wg. mnie
    powinni swoich informatyków dla przykładu ...... itd. (przysłowie o
    gałęzi).
    Chcesz szczegółów, napisz.
    Mietek

  • 5. Data: 2003-01-17 14:43:20
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "30za60" napisał w wiadomości ...

    (...)
    > Wg. mnie
    > powinni swoich informatyków dla przykładu ...... itd. (przysłowie o
    > gałęzi).

    Naiwny jestes jesli sadzisz, ze w ktorymkolwiek banku "swoi"
    informatycy pisza jakiekolwiek systemy....

  • 6. Data: 2003-01-17 18:54:00
    Od: "111" <c...@c...waw.pl>

    odradzam Kredyt Bank zdecydowanie, miło /ew./ będzie tylko przy założeniu
    r-ku.

  • 7. Data: 2003-01-18 19:34:36
    Od: t...@p...onet.pl

    > odradzam Kredyt Bank zdecydowanie, miło /ew./ będzie tylko przy założeniu
> [...]
    Jeżeli odradzasz zdecydowanie w KB to napisz dlaczego? Ja nie prowadze
    działalności gospodarczej i nie mam doświadczenia z kontem EKSTRABISNES. Mam
    jednak u nich rachunek Ekstrakonto i ogólnie jestem zadowolony. Rzeczywiście
    dostęp przez Internet (tzw. KB24) był czasami utrudniowy. Wdrażali jednak nowy
    system "Profile" działający on-line i to ich troche "usprawiedliwia". Zobaczymy
    co dalej. Aktualnie - po wdrożeniu "Profile" jako jeden z kilku banków polskich
    posiadają w pełni odmiejscowione rachunki i przede wszystkim wszystkie przelewy
    bezpłatnie. Tensor1
    PS. Nie polecam lokat - stosunkowo małe oprocentowanie, z kolei jak już
    wielokrotnie pisałem na tym forum polecam kredyt mieszkaniowy w PLN.

  • 8. Data: 2003-01-19 11:17:14
    Od: Wieslaw Denisiuk <w...@v...pl>

    in article b094q8$ev0$...@k...task.gda.pl, jo44 at j...@o...pl wrote
    on 17/01/03 15:43:

    > Użytkownik "30za60" napisał w wiadomości ...
    >>
    > (...)
    >>
    > Naiwny jestes jesli sadzisz, ze w ktorymkolwiek banku "swoi"
    > informatycy pisza jakiekolwiek systemy....

    potwierdzam, pisze to firma zewnetrzna, w dodatku glucha na glosy
    z zewnatrz. serwis kb24 jest przekombinowany, i przez to wolny
    w dodatku promuje jedyna sluszna platforme M$ i jej przegladarke.
    na Macu nie dziala (info dla posiadaczy Macintoshy), moze jakis
    zmasowany atak pocztowy ruszy autorow - moj jednosobowy
    przepadl w przestrzeni bitow bez echa.
    pozdrawiam
    Wiesio

  • 9. Data: 2003-01-21 08:47:15
    Od: w...@o...pl

    > potwierdzam, pisze to firma zewnetrzna, w dodatku glucha na glosy
    > z zewnatrz. serwis kb24 jest przekombinowany, i przez to wolny

    Z tego co wiem kb24 pisala firma Infovide, ktora otrzymala jakas nagrode za
    system bankowosci internetowej napisany dla Nordea Bank. Ciekawe czy tam tez
    sie to tak zle spisuje??