  • 31. Data: 2003-01-17 13:12:59
    Temat: Re: [MultiBank} zamykanie konta
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Potwierdzenia zlozenia przelewu:
    >
    > - Multi - 5 zl

    Ty chyba masz na mysli mB, bo w MB potwierdzenie kosztuje juz od dawna 2zl ;P

  • 32. Data: 2003-01-17 13:18:46
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Zawsze mnie dziwiło, kto ten zbędny produkt nabywa...

    Esteci - to jest naprawde ladna karta :)

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 33. Data: 2003-01-17 13:19:08
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b092h4$jta$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > No więc skoro nie jesteś świadomy różnicy w funkcjonalności to będziesz
    > zaskoczony - ale negatywnie :-(((

    CitiOnline uzywam od momentu polaczenia z handlobankiem i poza brakiem np
    tokena jestem z niego zadowolony. Z MultiBanku tez kozystalem i bylem z nigo
    zadowolony - ale o zamknieciu zadecydowaly inne wzgledy :)

    --
    JaKi

  • 34. Data: 2003-01-17 13:25:06
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Ty chyba masz na mysli mB, bo w MB potwierdzenie kosztuje juz od dawna 2zl
    ;P

    Zwracam honor :)

    Ale wlasnie doczytalem sie w
    http://www.multibank.pl/images/download/Prowizje_i_o
    platy.pdf

    - wyslanie miesiecznego wyciagu - 5 zl
    - wyslanie wyciagu na zyczenie - 7 zl
    - wyskanie histroii operacji - 10 zl
    - wydruk histrorii operacji - 2 zl

    Dodam ze w CitiOne koszt powyzszych wynosi O zl

    --
    JaKi

  • 35. Data: 2003-01-17 13:46:15
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:

    > - wyslanie miesiecznego wyciagu - 5 zl

    To ciekawe, bo ja mam bezpłatnie.

    > - wydruk histrorii operacji - 2 zl

    Po kiego grzyba Ci niby to, skoro możesz w każdej chwili wydrukować z
    Internetu?

    > Dodam ze w CitiOne koszt powyzszych wynosi O zl

    No tak. I oczywiście Ty będziesz codziennie z tych funkcjonalności
    korzystał.
    IMHO wymyślasz na siłę. Ale masz do tego prawo.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 36. Data: 2003-01-17 13:56:29
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości

    > To ciekawe, bo ja mam bezpłatnie.

    Wiec masz Multikonto My lub Aquarius

    > No tak. I oczywiście Ty będziesz codziennie z tych funkcjonalności
    > korzystał.
    > IMHO wymyślasz na siłę. Ale masz do tego prawo.

    A moze by tak czytac dokaldnie co pisze :) a pisalem "Ale wlasnie
    doczytalem sie w
    http://www.multibank.pl/images/download/Prowizje_i_o
    platy.pdf..." czy
    wspomnialem ze z tego korzytsam? Choc prawde powiedziawszy, z historii
    rachunku w Citku skorzystalem raz :)

    --
    JaKi

  • 37. Data: 2003-01-17 13:59:54
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:

    > Wiec masz Multikonto My lub Aquarius

    Fakt.

> [...]
    platy.pdf..." czy
    > wspomnialem ze z tego korzytsam? Choc prawde powiedziawszy, z historii

    Znaczy co - Citibank Ci nie przyszyła historii?
    Skoro nie korzystasz, to po co stawiasz to jako argument pro-Citi, a
    kontra-Multi?
    To właśnie nazwałem wymyślaniem.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 38. Data: 2003-01-17 14:08:36
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Znaczy co - Citibank Ci nie przyszyła historii?

    Przyszla - jak najbardziej, podpisana kazda kartka i z opieczetowana na
    paprze firmowy, wszystko zapakoane w "koszulke" zeby sie nie zniszczylo.

    > Skoro nie korzystasz, to po co stawiasz to jako argument pro-Citi, a
    > kontra-Multi?

    Nie korzystam w Multi za chore oplaty, w Citku prosbe o przysylanie wyciagow
    odblokowalem od poczatku biezacego roku. Uwazasz ze wyciag za 5 zl jest
    lepszy od wyciagu za 0 zl?

    > To właśnie nazwałem wymyślaniem.

    Ja bym to nazwal podawaniem faktow, wynilym przy sprawdzeniu kosztow
    potwierdzenia przelewu.

    --
    JaKi

  • 39. Data: 2003-01-20 08:38:33
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Radosław Popławski napisał(a):

    > Zawsze mnie dziwiło, kto ten zbędny produkt nabywa...
    jeszcze jest dobra do zagramanicznych bankomatow
    wyplata z prowizja 3% bez dolnej granicy
    do wyplacenia 5 euro idealna
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 40. Data: 2003-01-20 13:32:24
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message
    > Jesli to jest dla Ciebie lekki ROTFL to gratuluje

    Kolego - wyjechałeś z dziwną tezą, że Multi nie rozwija potrzebnych Tobie
    produktów. Tylko jakoś nie potrafisz jej obronić :-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski