  • 1. Data: 2004-01-16 18:26:43
    Temat: [Multi] potwierdzenie wplaty
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    ostanio temat sie poruszyl.

    w kazdym razie wplacalem dzis pieniadze w Multi w oddziale.
    ja jako wlasciciel, i na potwierdzeniu pojawily sie wszystkie dane
    wlascicieli mnie i zony, oraz nasze adresy
    dowiedzialem sie tez ze gdybym wplacal po prostu jako ktos obcy
    to tez na potwierdzeniu byly by wszystkie dane...

    to ja sie teraz zapytuje, jak ma sie ustawo o ochronie danych...?
    jak juz ktos na pbb wspominal wystarczy wplacic 1 grosz znajac numer
    konta i dostaje sie na potwierdzeniu wszystkie dane.

    pozdrawiam
    SirmarK

  • 2. Data: 2004-01-16 18:43:37
    Temat: Re: [Multi] potwierdzenie wplaty
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <
    w kazdym razie wplacalem dzis pieniadze w Multi w oddziale.
    > ja jako wlasciciel, i na potwierdzeniu pojawily sie wszystkie dane
    > wlascicieli mnie i zony, oraz nasze adresy

    wszystkie dane to przesada - rowniez jak wplaca wlasciciel,
    bo ten przeciez wie gdzie mieszka - wystarczyloby potwierdzenie nazwą
    właściciela bo to daje wpłacającemu jakąś kontrolę, że operator nie klepał
    innego rachunku

    Wg mnie ujawnianie pełnuych danych adresowych obcym klientom to nie jest dobry
    pomysł, ale takie rady jak poznac czyjs adres (przez wpłatę) to dawaliśmy tu na
    pbb już ładnych kilka lat temu :-)

    W Zorbie, jak byl wyciag po kazdej operacji operator przy wplacie mogl zaznaczyc
    że wplaca własciciel i wtedy na potwierdzeniu wpłaty w kasie drukowało się saldo
    i dopisek ze wyciągu nie będzie. Zawsze bank trochę oszczędził na wyciągu
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-01-16 22:56:17
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl> napisał w wiadomości

    > to ja sie teraz zapytuje, jak ma sie ustawo o ochronie danych...?
    > jak juz ktos na pbb wspominal wystarczy wplacic 1 grosz znajac numer
    > konta i dostaje sie na potwierdzeniu wszystkie dane.

    Wpłacający powinien otrzymać na dowodzie dane które podał i NIC WIĘCEJ !!!

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-01-16 23:58:00
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bu9q6g$s0u$1@news.onet.pl...
    > Wpłacający powinien otrzymać na dowodzie dane które podał i NIC WIĘCEJ !!!

    a tak nie jest ...
    no to w poniedzialem pojde sobie zlozyc jakas reklamacje i prosic o
    wyjasnienie sytuacji

    pozdro
    SirmarK