    From: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multi] potwierdzenie wplaty
    Date: Fri, 16 Jan 2004 19:43:37 +0100

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <
    w kazdym razie wplacalem dzis pieniadze w Multi w oddziale.
    > ja jako wlasciciel, i na potwierdzeniu pojawily sie wszystkie dane
    > wlascicieli mnie i zony, oraz nasze adresy

    wszystkie dane to przesada - rowniez jak wplaca wlasciciel,
    bo ten przeciez wie gdzie mieszka - wystarczyloby potwierdzenie nazwą
    właściciela bo to daje wpłacającemu jakąś kontrolę, że operator nie klepał
    innego rachunku

    Wg mnie ujawnianie pełnuych danych adresowych obcym klientom to nie jest dobry
    pomysł, ale takie rady jak poznac czyjs adres (przez wpłatę) to dawaliśmy tu na
    pbb już ładnych kilka lat temu :-)

    W Zorbie, jak byl wyciag po kazdej operacji operator przy wplacie mogl zaznaczyc
    że wplaca własciciel i wtedy na potwierdzeniu wpłaty w kasie drukowało się saldo
    i dopisek ze wyciągu nie będzie. Zawsze bank trochę oszczędził na wyciągu
    *** blad ***