  • 1. Data: 2004-01-16 17:25:00
    Temat: kredyt
    Od: arekk <a...@g...pl>

    prosze o porade
    mam kredyt w rachunku w pekao sa -mam zamiar przeniesc go do
    multibanku-czy ktos z grupowiczow przerabial taka operacje?
    moze ktos przenosil kredyt w rachunku do innego banku- jesli tak do do
    jakiego?
    dzieki za porady
    arek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

  • 2. Data: 2004-01-17 07:30:24
    Temat: Re: kredyt
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "arekk" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > multibanku-czy ktos z grupowiczow przerabial taka operacje?
    > moze ktos przenosil kredyt w rachunku do innego banku- jesli tak do do

    ogólnie podstawowy problem w takim przypadku, to zdolność kredytowa
    muszisz ocenieć, czy Ci się nie zmniejszyła, bo może się okazać, ze pekao
    zrezygnujesz, a w nowym banku nie dostaniesz
    ja przeniosłem sie ze wszystkim do mBanku

    Pozdrawiam
    Robert WIcik