  • 1. Data: 2004-01-16 14:53:52
    Temat: KK Mastercard - w jakim banku?
    Od: "Wojciech Czaplinski" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jakie banki wydają KK Mastercard bez opowiązku posiadania konta osobistego?

    pozdrawiam - Tarantoga

  • 2. Data: 2004-01-16 15:22:01
    Temat: Re: KK Mastercard - w jakim banku?
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > Jakie banki wydają KK Mastercard bez opowiązku posiadania konta osobistego?

    np. Citibank, BPHPBK.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-01-16 15:30:25
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Karolcia <c...@p...onet.pl> wrote:
    > np. PKO BP

    Jesli chodzi o rozliczanie w Euro to jeszcze MultiBank i mBank.
    No i oczywiscie BZ WBK :)
    zajrzyj na strone Wojtka F.

  • 4. Data: 2004-01-16 15:33:58
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Czaplinski" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bu8tun$hsn$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Jakie banki wydają KK Mastercard bez opowiązku posiadania konta
    osobistego?

    np. PKO BP

    Pozdr
    Karolina

  • 5. Data: 2004-01-16 15:36:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Wojciech Czaplinski" <m...@p...onet.pl> writes:

    > Jakie banki wydają KK Mastercard bez opowiązku posiadania konta
    > osobistego?

    Na pewno Citibank i PKOBP. Chyba takze Pekao i BPH...

    MJ

  • 6. Data: 2004-01-16 15:45:26
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    Raiffeisen tez, razem z National Geographic...
    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 7. Data: 2004-01-16 15:54:11
    Od: "Wojciech Czaplinski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SebCz" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Raiffeisen tez, razem z National Geographic...

    Raiffeisen ma popierdzielonych "konsultantów" i system scoringowy.

    Tarantoga

  • 8. Data: 2004-01-16 16:22:27
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    > Raiffeisen ma popierdzielonych "konsultantów" i system scoringowy.

    Mnie to nie dotknelo - bez zbednych formalnosci wlasnie wyrobilem KK Visa
    - ma mniejsze oprocentowanie od mojej poprzedniej.
    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2004-01-16 17:00:18
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:bu908g$kv1$1@news.onet.pl...

    > Jesli chodzi o rozliczanie w Euro to jeszcze MultiBank i mBank.
    > No i oczywiscie BZ WBK :)

    CHodziło o takie, które nie wymagają konta ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 10. Data: 2004-01-16 17:16:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > CHodziło o takie, które nie wymagają konta ;]

    No - ale w mBanku konto jest za free wiec mozna go uznac za rachunek
    techniczny ;)