    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multi Visa Gold #2
    Date: Thu, 22 Nov 2007 18:57:06 +0100

    Wiem, ze kilka osob czeka na ta karte, a bank mial problemy z produkcja
    wiec informuje, ze w dniu dzisiejszym karte otrzymalem.

    Przede wszystkim jest ona robiona na innym materiale i w inny sposob niz
    podstawowa KK Multi. Karta wydaje sie znaczenie solidniejsza,
    przypomina karty Millenium (przynajmniej te w wersji Gold, bo nie wiem
    jak wygladaja zwykle). Widac ze zmienil sie system produkcji. Dodatkowo
    karta jest wazna rok, wiec nie ma koniecznosci uzywania jej kilka lat
    (wiadomo, ze nie ma takiej karty, ktora sie zniszczy przy intensywnym
    uzytkowaniu). No i jest ona calkiem ladna pomijajac napis "Visa Gold",
    ktory IMO moglby nie istniec.

    --
    Mithos