  • 1. Data: 2007-11-22 12:09:16
    Temat: No to teraz juz wiecie:))
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Kto jest wlascicielem Polski:)))
    Po opublikowaniu list dluznikow, z adresami chyba juz nie macie watpliwosci
    kto wami rzadzi i kim jestescie dla rzadzacych:)
    Tak wiec
    [tu miala byc lista nazwisk i adresow]
    cala polska o was mowi:)))
    Ehhh te cudowne banki w polsce... no al;e sa takie nowoczesne, przelewy
    (oczywiscie platne) ida do innego banku w pare minut, te piekne strony www,
    i ehhhy ahhhy
    Niedosc, ze im bulice to banki wlasnie pokazaly gdzie jest wasze miejsce...
    nadal bedziecie klaskac i przyjmowac z zadowoleniem kopniaka w dupe?

  • 2. Data: 2007-11-22 12:14:41
    Temat: Re: No to teraz juz wiecie:))
    Od: d...@o...pl (dario8)

  • 3. Data: 2007-11-22 12:21:52
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik ""dario8"" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Tylko komu dadza te kredyty skoro coraz wiecej ludzi jest na "czarnych
    listach"?
    Zaraz padna sklepy sprzedajce na raty ... hehehe
    A za 4 lata takiej polityki bankowej, juz nie bedzie klientow indywidualnych
    bo beda na czarnej liscie....
    Banki w Polsce to porazka, wlasnie przegladam liste z tego drugiego banku
    deutsche bank, i znalazlem rekordziste "oszustow" najwiekszy dluznik w
    dziejach rzeczpospolitej niejaki pan Andrzej S. z Rumi ma zadluzenie na az
    113,21zl!!!! pozycja na liscie 634 [ja nazwiska nie wymienie ze wzgledu na
    szacunek do tego pana i niewiedze w jakich okolicznosciach powstalo
    zadluzenie]
    Mordercow wymienia sie z imienia i inicjalu nazwiska, widac wina tego pana z
    Rumii jest potezna skoro zostal napietnowany za 113 zl.....
    Najwiekszy naciagacz...
    hehehehe

  • 4. Data: 2007-11-22 12:25:43
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl>

    Gdzie ta lista jest?

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 5. Data: 2007-11-22 12:28:25
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "fatrix" <f...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie ta lista jest?
    >
    > Pozdrawiam
    > fatrix

    BPH:
    http://www.bphbh.pl/u235/navi/32586
    pod linkiem "Sprzedaż wierzytelności - zestawienie"
    jest arkusz w excelu.
    oraz deutsche bank:
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/content/pdf/ogloszen
    ie_wierzytelnosci_6112007.pdf
    tu jest znacznie profesjonalnie bo pdf:))

  • 6. Data: 2007-11-22 12:45:07
    Od: Olisadebe <O...@a...com>

    swen napisał:

    > oraz deutsche bank:
    > http://www.deutsche-bank-pbc.pl/content/pdf/ogloszen
    ie_wierzytelnosci_6112007.pdf
    > tu jest znacznie profesjonalnie bo pdf:))

    The requested URL /content/pdf/ogloszenie_wierzytelnosci_6112007.pdf was
    not found on this server !!

    --
    Oli

  • 7. Data: 2007-11-22 15:35:06
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "swen" <n...@n...com> wrote in message
> [...]
    > Niedosc, ze im bulice to banki wlasnie pokazaly gdzie jest wasze
    > miejsce... nadal bedziecie klaskac i przyjmowac z zadowoleniem kopniaka w

    A najlepsze, ze teraz wszelkiej masci oszusci maja pole do popisu
    podszywajac sie pod swiezych nabywcow dlugu. Ciekawe ile z tych osob zaplaci
    jakas "prowizje za opoznienie windykacji", itp :(
    IMHO ludzie z listy powinni sie skrzyknac z pozwem zbiorowym. Pieniadze
    naleza sie bankowi a jakze, ale cos takiego to powinno byc powodem, zeby
    odebrac bankowi pozwolenie (marzenia) a przynajmniej zeby kara byla co
    najmniej rowna tym wszystkim dlugom.

    pozdr

  • 8. Data: 2007-11-22 16:36:57
    Od: jacko <j...@n...orange.pl>

    Z pisze:

> [...]
    > naleza sie bankowi a jakze, ale cos takiego to powinno byc powodem, zeby
    > odebrac bankowi pozwolenie (marzenia) a przynajmniej zeby kara byla co

    no tak ale z drugiej strony pożycz mi kilkaset tysięcy, ja się wypnę i
    nawet nie będziesz mógł sprzedać tej należności?

  • 9. Data: 2007-11-22 19:19:39
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "jacko" <j...@n...orange.pl> wrote in message

    > no tak ale z drugiej strony pożycz mi kilkaset tysięcy, ja się wypnę i
    > nawet nie będziesz mógł sprzedać tej należności?

    Po to banki maja procedury weryfikacyjne, do tego zarabiaja na
    odestkach/prowizjach, zeby nie musial robic tego w ten sposob. Oczywiscie
    zgadzam sie z tym, ze pieniadze sie bankowi naleza - ale nie w taki sposob.
    Po prostu tych niesplacajacych powinien byc taki ulamek, ze bankowi nie
    powinno sie oplacac uciekac do takich sposobow. Niewielka ilosc
    niesplaconych kredytow jest pokrywana z zysku z udzielonych i splaconych
    pozyczek. Tak dziala bank.
    Niestety banki (lub ich sprzedawcy po prostu okazali sie na tyle pazerni, ze
    udzielali kredytow na prawo i lewo, ale to nie zwalnia ich z przestrzegania
    prawa.

    pozdr

  • 10. Data: 2007-11-22 20:21:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Z pisze:
    [...]

> [...]

    > Po prostu tych niesplacajacych powinien byc taki ulamek, ze bankowi nie
    Zdajesz sobie oczywiście sprawę, że wtedy prawie nikt nie dostałby kredytu?
    Poza tym jaki wg Ciebie powinien być to ułamek?
    KJ