  • 21. Data: 2006-08-09 22:17:09
    Temat: Re: [Multi KK ] Przelewy
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Samotnik napisał(a):

    > Zmierza do tego, że jak zapłacisz za gaz, prąd, telefon, komórkę,
    > czynsz, wodę, kablówkę, dostęp do Internetu i czynsz za
    > garaż, to masz 50 zł na same opłaty za takie przelewy z karty. A przy
    > innych KK zapłacisz jedynie odsetki za te kilkanaście(dziesiąt) dni od
    > sumy tych rachunków, która pewnie do max tysiąca dobije.

    Ale przecież ten podwątek jest o tym że w Citi jest potrzebna gimastyka,
    na co ja że gimnastyka raz na odbiorcę jedynie, na co MarekZ o tym że
    ciężko będzie wyprowadzić z konta dużą sumę pieniędzy, na co ja że
    rachunki to rachunki :).

    Więc nie ma mowy o żadnych 50zł bo w Citi opłata rachunków z KK jest za
    darmo i bezgotówkowo.

    p. m.

  • 22. Data: 2006-08-10 06:44:52
    Od: "lukaszsz" <lukaszsz[nosp]@[am]op.pl>

    No to jeszcze nie do konca im to wszystko dziala :))
    jakies bledy wewnetrzne, Pani spisala dyspozycje i mam czekac na telefon od
    pracownika z informacja od kiedy takie przelewy bedzie mozna wykonywac :))
    A ja liczylem ze oni juz to przetestowali, heh... naiwnosc :))

    pozdrawiam
    Lukasz

  • 23. Data: 2006-08-10 08:24:20
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    lukaszsz napisał(a):
> [...]
    > pracownika z informacja od kiedy takie przelewy bedzie mozna wykonywac :))
    > A ja liczylem ze oni juz to przetestowali, heh... naiwnosc :))

    Przecież właśnie TY będziesz to testować :)

    p. m.

  • 24. Data: 2006-08-10 10:29:28
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

> [...]

    I jest traktowany jako bezgotówkowy

    > ..a także w RaiffeisenBank, gdzie przelew nic nie kosztuje

    A tutaj tylko dla VISY Amplico jest traktowany jako bezgotówkowy - dla
    innych kart jest to transakcja "gotówkowa" niestety, z naliczaniem
    odsetek od daty zaksięgowania do daty spłaty.

    Marek

  • 25. Data: 2006-08-10 11:09:40
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Więc nie ma mowy o żadnych 50zł bo w Citi opłata rachunków z KK jest za
    > darmo i bezgotówkowo.
    >
    > p. m.

    za darmo i bezgotowkowo, ale TYLKO na rachunki okreslone przez bank
    takie jak: czynsz, media, internet itp.

    sam z tego korzystam i nie ponosze zadnych kosztow z tego tytulu

    pozdr.
    RobertS

  • 26. Data: 2006-08-10 21:24:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <r...@x...pl> wrote in message

    > za darmo i bezgotowkowo, ale TYLKO na rachunki okreslone przez bank
    > takie jak: czynsz, media, internet itp.

    a jakie sa numery tych rachunkow? chcialbym tez placic, ale nie wiem czy
    moje rachunki sa na tej liscie ;).

  • 27. Data: 2006-08-11 06:58:38
    Od: m...@g...com

    MK wrote:

    > "RobertS" <r...@x...pl> wrote in message

    > a jakie sa numery tych rachunkow? chcialbym tez placic, ale nie wiem czy
    > moje rachunki sa na tej liscie ;).

    Dzwonisz na citiphone i podajesz odbiorców do przelewów z karty.

    p. m.

  • 28. Data: 2006-08-11 07:32:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <m...@g...com> wrote in message

    > Dzwonisz na citiphone i podajesz odbiorców do przelewów z karty.

    A jak sprawdzaja czy to jest rachunek wspolnoty mieszkaniowej, gazowni,
    elektrowni, mojego malego dostawcy internetu itp?

    MK

  • 29. Data: 2006-08-11 07:42:32
    Od: m...@g...com

    MK wrote:

    > <m...@g...com> wrote in message

    > A jak sprawdzaja czy to jest rachunek wspolnoty mieszkaniowej, gazowni,
    > elektrowni, mojego malego dostawcy internetu itp?

    Nie wiem :). Nie próbowałem przelewać na coś innego niż w/w więc trudno mi
    powiedzieć czy wogóle cokolwiek sprawdzają.

    p. m.