  • 1. Data: 2006-08-09 10:14:46
    Temat: Kredyt hipoteczny - pozwolenie na budowe problemy
    Od: "Fajas" <f...@f...pl>

    W Millenium mam problem z uzyskaniem kredytu hipotecznego z powodu
    nastepujacej sytuacji:

    - developer usyskal ostateczne (w postepowaniu administracyjnym) pozwolenie
    na budowe.
    - decyzja zostala jednak zaskarzona do sadu co nie wstrzymuje budowy
    - developer buduje nieruchomosc
    - sad narazie milczy

    Czy ktorys bank udzieli kredytu na budowana w takiej sytuacji nieruchomosc.

    Fajas

  • 2. Data: 2006-08-09 10:59:36
    Od: "freda" <freda23(wytnij)@poczta.fm>

    na pewno nie mbank
    u mnie cała procedura przyznania pozyczki została wstrzymana właśnie z
    powodu braku pozwolenia na budowe - musze teraz czekac na nie ok 3 miesiace

    pozdr
    fredka