  • 1. Data: 2006-08-09 10:01:22
    Temat: Mam firme, chce założyć "czytniki" kart kredytowych...
    Od: "Maory" <j...@N...pl>

    witam
    mam Aptekę i co raz wiecej klientów pyta się czy można płacić kartą, a ja
    wtedy świecę oczami...
    dlatego poradźcie mi w którym banku najlepiej założyć sobie te "czytniki"
    albo wogóle jak się do tego zabrać?
    i ile mnie to wykosztuje? jakie są potem opłaty za korzystanie z tego?

    dziękuje i pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-08-09 10:09:11
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    czytnika kart nie pozyskuje sie od banku tylko od aquirrera (centrum
    rozliczeniowego)

    polecam poradnik na stronie:
    www.kartyonline.pl

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-08-10 19:30:00
    Od: "d_v_d" <d...@v...pl>

    bezpośredni link do poradnika dla merchanta
    http://kartyonline.pl/arty.php?id=5