  • 1. Data: 2006-08-09 06:37:21
    Temat: PKO BP Trudny weekend
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Przerwa techniczna w PKO Inteligo

    Uprzejmie informujemy, że od piątku 11 sierpnia godz. 22:00 do poniedziałku 14
    sierpnia godz. 6:00 w związku z pracami technicznymi prowadzonymi w systemie
    informatycznym banku nie będzie możliwości korzystania z dostępu do rachunków
    bankowych przez internet, telefon oraz za pośrednictwem terminali samoobsługowych.
    Jednocześnie nieczynne będą wszystkie oddziały PKO Banku Polskiego.
    Wszystkie przelewy, zlecenia stałe i płatności przypadające na ten okres zostaną
    zrealizowane przez bank terminowo.
    Bez utrudnień będą Państwo mogli:
    * dokonywać wypłaty gotówki w bankomatach,
    * dokonywać płatności kartami PKO BP w punktach handlowo usługowych,
    * składać dyspozycje korzystając z funkcji depozytowej w bankomatach PKO BP,
    * korzystać z usług czynnych agencji PKO BP,
    * korzystać z infolinii oraz kartolinii PKO BP.
    Natomiast w godzinach nocnych wystąpią krótkie przerwy w możliwości korzystania z
    kart: PKO typu Partner, PKO Visa Business Electron, PKO Visa Business Electron
    Municipium oraz instrumentu pieniądza elektronicznego do wypłaty świadczeń
    pieniężnych.
    Prowadzony zakres prac nie dotyczy oferty konta Inteligo: www.inteligo.pl.

    Rozpoczyna się migracja na nowy system, który ma działać przez chwilę
    (jeden rok?) równolegle ze starym.
    --
    Pozdrowienia,
    oboista

  • 2. Data: 2006-08-09 08:56:11
    Temat: Re: PKO BP Trudny weekend
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    oboista <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Rozpoczyna się migracja na nowy system, który ma działać przez chwilę
    > (jeden rok?) równolegle ze starym.

    myslisz, ze tylko rok?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-08-09 09:01:08
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    migruja sie z zorby3000 ?
    ktos wie na co ?

    SW

  • 4. Data: 2006-08-09 16:46:04
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia 9 Aug 2006 11:01:08 +0200, Stormy Waters napisał(a):

    > migruja sie z zorby3000 ?
    > ktos wie na co ?
    >
    > SW

    Na jakąś Alnovę - info na prnews:
    http://media.prnews.pl/index.php/pko_bp_wymienia_sys
    tem_informatyczny,display,22992

  • 5. Data: 2006-08-10 08:38:28
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > Na jakąś Alnovę - info na prnews:

    a juz kleje...robia to razem z softbank, o firmie doradczej nie wspomne...
    hiszpanski system altamira, chca dalej wykorzystac swoje mainframe IBM S/390
    na altamir'ze stoi rowniez mbank i multi
    no to jak pko i softbank to bedzie piekne i dluuugie wdrozenie ;)

    SW

  • 6. Data: 2006-08-10 11:10:15
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > no to jak pko i softbank to bedzie piekne i dluuugie wdrozenie ;)

    Ciekawe czy tez cos pofakaja w systemie bph?

    pzdr.

  • 7. Data: 2006-08-10 11:34:26
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    grzech wrote on 2006-08-10 13:10:

    > Ciekawe czy tez cos pofakaja w systemie bph?
    A co ma piernik do wiatraka? BPH to będzie razem z Pekao, a tu jest mowa
    o PKO (BP).

    Michał M

  • 8. Data: 2006-08-10 12:46:40
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > A co ma piernik do wiatraka? BPH to będzie razem z Pekao, a tu jest mowa
    > o PKO (BP).

    nie no. mysle ze chodzilo mu generalnie o jakosc/czas integracji systemow
    w naszych bankach.luzna uwaga na przykladzie tej wielkiej fuzji.
    cos na zasadzie ze "jeszcze nigdy tak nie bylo, zeby wszystko gut chodzilo".
    zawsze ale to zawsze sa jakies kfiatki przy tak ogromnych projektach

    SW

  • 9. Data: 2006-08-10 13:47:59
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Stormy Waters wrote on 2006-08-10 14:46:
> [...]
    > cos na zasadzie ze "jeszcze nigdy tak nie bylo, zeby wszystko gut chodzilo".
    > zawsze ale to zawsze sa jakies kfiatki przy tak ogromnych projektach
    No chyba że tak, bo ja zrozumiałem inaczej. Może grzechu chodziło o to
    też, czy Softbank będzie robił bph, ale to tylko nasze dywagacje.

    Pozdrawiam
    Michał m

  • 10. Data: 2006-08-10 22:37:15
    Od: Bestseller <b...@S...pl>

    Dnia Wed, 9 Aug 2006 08:37:21 +0200, oboista napisał(a):

    > Przerwa techniczna w PKO Inteligo

    Czy w końcu po dokonaniu wpłaty na Inteligo w PKO BP kasa będzie od razu na
    koncie?

    Pozdrawiam
    Bestseller