  • 1. Data: 2006-08-09 09:29:10
    Temat: wbk kontra ryanair.com
    Od: "..::rDk::.." <r...@g...com>

    witam serdecznie. czy ktos z grupowiczow posiada jakies doswiadczenia w
    internetowych platnosciach karta visa electron banku WBK ?
    bezskutecznie probuje zaplacic za bilety ryanair'a i nie wiem z czego
    wynika moj blad. z innych postow i doswiadzczen moich znajomych wynika
    ze karta ta powinna dzialac bezproblemowo.
    z gory dzieki za zaangazowanie
    radek

  • 2. Data: 2006-08-09 10:52:48
    Temat: Re: wbk kontra ryanair.com
    Od: "JaMyszka" <j...@g...pl>

    ..::rDk::.. napisał:
> [...]
    > wynika moj blad. z innych postow i doswiadzczen moich znajomych wynika
    > ze karta ta powinna dzialac bezproblemowo.

    Nie wiem, czy chodzi o ten sam bank.
    Moja znajoma miała podobne problemy i okazało się, że ta karta,
    którą posiadała, nie placi przez internet.
    Musiała sobie wykupić jakąś inną (na okaziciela) i dopiero, po
    wpłacie na nią 500 zł, mogła dokonać przelew przez internet.
    A ponieważ aktywuje się tę kartę, dopiero na drugi dzień po
    wpłacie, to straciła parę groszy - bo cena biletu się zmieniła:(
    Dzwoń do banku lub się tam przejdź!

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 3. Data: 2006-08-10 07:42:55
    Od: "Beaver" <m...@g...com>

    ..::rDk::.. wrote:
> [...]
    > wynika moj blad. z innych postow i doswiadzczen moich znajomych wynika
    > ze karta ta powinna dzialac bezproblemowo.

    Niestety Electron może być kilku typów. Masz kartę do płatności
    elektronicznych, a przez Internet nie są w stanie z takiej karty
    ściągnąć kasy. Musisz mieć kartę debetową. Ew. zupełnie inną,
    np. kredytową.
    .
    Wiedząc o tym, zwiedziony opcją "Visa Electron" na stronie z zakupami
    chciałem zapłacić swoim Electronem zastanawiając się, jak bez
    mojego PINu/podpisu uda im się dostać do mojego konta. No i nie
    udało. Pomogła dopiero karta "wypukła".

    Pozdrówka