  • 11. Data: 2004-10-31 16:35:11
    Temat: Re: Moneybookers pytanie
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > tylko ze ja juz mam konto w Polsce. niby kogos tam w anglii mogbym
    znalezc,
    > ale zawsze czulbym si epewniej gdybym wplacal a swoje konto.

    nie rob problemow i zaloz se drugie konto w polsce na kogos z rodziny i tym
    kontem se bedziesz sterowal z UK

  • 12. Data: 2004-10-31 20:25:32
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    Nie ma znaczenia, skąd się łączysz.

  • 13. Data: 2004-10-31 20:27:25
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    Dwóch kont mieć nie można, miłe panie z Service'u ładnie Ci
    to wyjaśnią i dodadzą "you welcome" na koniec rozmowy :)
    Ale założyć na kogoś innego zawsze możesz.

    W "tajemnicy" powiem Ci, że przez pewien okres sam miałem
    dwa konta (nie do końca świadomy, że to nielegalne) i póki
    sam nie zgłosiłem się do nich z innego typu problemem, nikt
    tego nie zauważył.