  • 1. Data: 2009-02-05 09:39:01
    Temat: Moneybookers
    Od: "jot.be" <j...@n...onet.pl>

    Miał ktoś z tym styczność?
    Jest sobie duże polskie biuro podróży, które akceptuje karty przy zakupie na
    www.
    Po wybraniu opcji płatności kartą przechodzimy na serwis moneybookers.com
    i płatność idzie przez nich.
    Na wyciągu z karty pojawia się ta płatność jako transakcja gotówkowa i
    odestki of kors.
    Kto mnie robi w konia? Można w taki sposób "akceptować" płatność kartą?
    Czy Citi znalazł frajera?
    Nie mogę się doprosić od Citi jakiegolwiek dowodu iż transakcja poszła jako
    gotówkowa.
    Biuro twierdzi, że "pierwsze słyszy"....

    Pozdr

  • 2. Data: 2009-02-05 10:09:54
    Temat: Re: Moneybookers
    Od: BK <b...@g...com>

    On 5 Lut, 10:39, "jot.be" <j...@n...onet.pl> wrote:
> [...]
    > gotówkowa.
    > Biuro twierdzi, że "pierwsze słyszy"....

    Placilem przez nich ale mialem chyba bezgotowkowo. Poczekaj poszukam
    wyciagu :)

  • 3. Data: 2009-02-05 10:32:12
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    jot.be pisze:
    > Miał ktoś z tym styczność?
    > Nie mogę się doprosić od Citi jakiegolwiek dowodu iż transakcja poszła
    > jako gotówkowa.
    raczej citi robi w konia. Kiedyś płaciłem przez MB i płatność była jako
    bezgotówkowa.

  • 4. Data: 2009-02-05 10:39:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Lut, 11:32, Radek Wroclawski <r...@n...pl> wrote:
    > jot.be pisze:> Miał ktoś z tym styczność?
    >
    > raczej citi robi w konia. Kiedyś płaciłem przez MB i płatność była jako
    > bezgotówkowa.

    Tak mi sie wydaje, ze citi sobie "zastrzeglo" ta forme, poniewaz jest
    stosowana do przelewania pieniedzy na swoje konto robiac z tego
    platnosc bezgotowkowa.
    Wg mnie najlepiej reklamowac dolaczajac do reklamacji (lub deklarujac
    wyslanie na zadanie) kopii dowodu wplaty i faktury z tego biura.

  • 5. Data: 2009-02-05 10:54:40
    Od: "jot.be" <j...@n...onet.pl>

    >Tak mi sie wydaje, ze citi sobie "zastrzeglo" ta forme, poniewaz jest
    >stosowana do przelewania pieniedzy na swoje konto robiac z tego
    >platnosc bezgotowkowa.

    Aaaaa.....jasne....

    >Wg mnie najlepiej reklamowac dolaczajac do reklamacji (lub deklarujac
    >wyslanie na zadanie) kopii dowodu wplaty i faktury z tego biura.

    Dzięki.
    Tak zrobię.

    Pozdr

  • 6. Data: 2009-02-05 18:27:13
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "jot.be" <j...@n...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > jako gotówkowa.
    > Biuro twierdzi, że "pierwsze słyszy"....

    Miałem tak kiedyś na MB, też z kartą Citi, i rzeczywiście transakcja poszła
    jako gotówkowa. Od tamtego czasu obraziłem się na MB, a przedwczoraj
    zamknąłem u nich konto (i napisałem skargę na nich do brytyjskiego
    odpowiednika GIODO, ale to już inna bajka).

    Jeszcze, coś w grudniu doładowywałem i transakcja poszła właśnie przez MB,
    ale nie wiem, jak została rozliczona - na mim wyciągu z Citi nie ma
    wyszczególnionych transakcji gotówkowych...

    k.