  • 1. Data: 2009-02-05 10:34:50
    Temat: Polbank - dziala wam bankowosc internetowa?
    Od: BK <b...@g...com>

    Czolem - czy mozecie sie teraz zalogowac do Polbanku? ;/

  • 2. Data: 2009-02-05 10:39:53
    Temat: Re: Polbank - dziala wam bankowosc internetowa?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Lut, 11:34, BK <b...@g...com> wrote:
    > Czolem - czy mozecie sie teraz zalogowac do Polbanku? ;/

    A oni maja bankowosc internetowa? ;)

  • 3. Data: 2009-02-05 10:42:34
    Od: BK <b...@g...com>

    On 5 Lut, 11:39, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > A oni maja bankowosc internetowa? ;)

    Chodzi o to co u nich udaje bankowosc - chce sie z nimi pozegnac i
    musze wyzerowac wszystkie rachunki [kk, rory, oszczednosciowe] a
    strona mi nie wchodzi :P

  • 4. Data: 2009-02-05 10:49:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 05 Feb 2009 02:42:34 -0800, BK napisał(a):

    > Chodzi o to co u nich udaje bankowosc - chce sie z nimi pozegnac i musze
    > wyzerowac wszystkie rachunki [kk, rory, oszczednosciowe] a strona mi nie
    > wchodzi

    Mi właśnie weszła. I to na Linuksie ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-02-05 10:52:21
    Od: BK <b...@g...com>

    On 5 Lut, 11:49, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Mi właśnie weszła. I to na Linuksie ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artishttp://olgierd.bblog.pl

    Czyli cos u mnie z netem.

  • 6. Data: 2009-02-05 10:58:39
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > Mi właśnie weszła. I to na Linuksie ;-)

    Też mi się udało (na linuksie).

    Ale musisz się pośpieszyć, bo:

    "Komunikat
    Uprzejmie informujemy, że od dnia 06.02.2009 (piątek) godz. 22:00 do
    07.02.2009 (sobota) godz. 03:00 System Bankowości Internetowej będzie
    niedostępny ze względu na planowane prace serwisowe. Przepraszamy za
    niedogodności z tym związane."

  • 7. Data: 2009-02-05 11:04:15
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    Przepraszam,
    cofam co wyżej. Wlazłem nie tam gdzie trza, bo do Aliora. Kajam się ;(

  • 8. Data: 2009-02-05 11:07:10
    Od: BK <b...@g...com>

    On 5 Lut, 12:04, "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl> wrote:
    > Przepraszam,
    > cofam co wyżej. Wlazłem nie tam gdzie trza, bo do Aliora. Kajam się ;(
    >
    > --

    Wam to normalnie tylko jeden bank w glowie :>

  • 9. Data: 2009-02-05 11:13:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 05 Feb 2009 03:07:10 -0800, BK napisał(a):

    > Wam to normalnie tylko jeden bank w glowie :>

    Haha :-)

  • 10. Data: 2009-02-05 22:30:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 5 Feb 2009 10:49:25 +0000 (UTC)
    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Mi właśnie weszła. I to na Linuksie ;-)

    Hackerzy się nie liczą, oni zawszę wszędzie wejdą ;)

    Xenocide