eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMoneybookers › Moneybookers
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "jot.be" <j...@n...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Moneybookers
    Date: Thu, 5 Feb 2009 10:39:01 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 15
    Message-ID: <gmec3o$ufa$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: adj142.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1233826745 31210 83.16.87.142 (5 Feb 2009 09:39:05 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Feb 2009 09:39:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:473059
    [ ukryj nagłówki ]

    Miał ktoś z tym styczność?
    Jest sobie duże polskie biuro podróży, które akceptuje karty przy zakupie na
    www.
    Po wybraniu opcji płatności kartą przechodzimy na serwis moneybookers.com
    i płatność idzie przez nich.
    Na wyciągu z karty pojawia się ta płatność jako transakcja gotówkowa i
    odestki of kors.
    Kto mnie robi w konia? Można w taki sposób "akceptować" płatność kartą?
    Czy Citi znalazł frajera?
    Nie mogę się doprosić od Citi jakiegolwiek dowodu iż transakcja poszła jako
    gotówkowa.
    Biuro twierdzi, że "pierwsze słyszy"....

    Pozdr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1