    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Moneybookers
    Date: Thu, 5 Feb 2009 22:27:13 +0400

    "jot.be" <j...@n...onet.pl> wrote in message
    news:gmec3o$ufa$1@news.onet.pl...
    > Miał ktoś z tym styczność?
    > Jest sobie duże polskie biuro podróży, które akceptuje karty przy zakupie
    > na www.
    > Po wybraniu opcji płatności kartą przechodzimy na serwis moneybookers.com
    > i płatność idzie przez nich.
    > Na wyciągu z karty pojawia się ta płatność jako transakcja gotówkowa i
    > odestki of kors.
    > Kto mnie robi w konia? Można w taki sposób "akceptować" płatność kartą?
    > Czy Citi znalazł frajera?
    > Nie mogę się doprosić od Citi jakiegolwiek dowodu iż transakcja poszła
    > jako gotówkowa.
> [...]

    Miałem tak kiedyś na MB, też z kartą Citi, i rzeczywiście transakcja poszła
    jako gotówkowa. Od tamtego czasu obraziłem się na MB, a przedwczoraj
    zamknąłem u nich konto (i napisałem skargę na nich do brytyjskiego
    odpowiednika GIODO, ale to już inna bajka).

    Jeszcze, coś w grudniu doładowywałem i transakcja poszła właśnie przez MB,
    ale nie wiem, jak została rozliczona - na mim wyciągu z Citi nie ma
    wyszczególnionych transakcji gotówkowych...

    k.