  • 1. Data: 2003-06-28 08:35:31
    Temat: czy jest taki Bank?????
    Od: "artek" <j...@p...onet.pl>

    witam
    Problem jest spory a rozwiazania brak ...generalnie ludze sie , ze istnieje
    bank lub jakas "instytucja" , ktora udziela sporej pozyczki bez
    zabezpieczenia "oficjalnego" lub przejmuje inne kredyty zamieniajac je w
    jeden splacany u nich . Wiem , ze prosta jest sprawa gdy ma sie nieruchomosc
    , samochod itp w zastaw , ale gdy tego brak i jeszcze nie ma sie
    udokumentowanych dochodow to chyba nie znajdzie sie nikt z kim mozna taki
    interez zrobic?Dochody sa "nieoficjalne".......
    jak cos ktos moze pomoc to prosze na priva

  • 2. Data: 2003-06-28 09:15:06
    Temat: Re: czy jest taki Bank?????
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    Dochody sa "nieoficjalne".......
    > jak cos ktos moze pomoc to prosze na priva

    a jak udokumentujesz takie "nieoficjalne" dochody ??

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360