  • 1. Data: 2003-06-28 08:44:20
    Temat: opłata za token w plus koncie vw
    Od: "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl>

    Witam!

    w TOiP vwdirect stoi:

    "użytkowanie i wydanie elektronicznego identyfikatora tokena
    z wyłączeniem klientów Konta e-direct (opłata roczna)
    36,- PLN

    "

    Chce założyć sobie u nich plus konto. Czy muszę płacić za tokena?
    Boa.

  • 2. Data: 2003-06-28 08:57:33
    Temat: Re: opłata za token w plus koncie vw
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl> napisał w wiadomości
    > Chce założyć sobie u nich plus konto. Czy muszę płacić za tokena?

    Jeśli nie chcesz obsługi przez internet, to zakładasz plus konto bez tokena.
    Wtedy masz obsługę przez 0-800 103 301.
    W tej chwili konto e-direkt też jest bezpłatne z bezpłatnym tokenem i kartą
    VE.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-06-28 09:16:18
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bdjl6e$pkq$1@news.onet.pl...

> [...]
    tokena.
    > Wtedy masz obsługę przez 0-800 103 301.
    > W tej chwili konto e-direkt też jest bezpłatne z bezpłatnym tokenem i

    Czyli posiadając oba rodzaje rachunków [konto e-direct i plus konto]
    korzystanie z tokena jest darmowe [przy obsłudze obu rachunków przez
    e-direct]. Dobrze myślę?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-06-28 09:40:38
    Od: "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl>

> [...]
    tokena.
    > Wtedy masz obsługę przez 0-800 103 301.
    > W tej chwili konto e-direkt też jest bezpłatne z bezpłatnym tokenem i

    bleeeee bez sensu! To co, jak chcę "bezpłatne" plus konto z obsługa przez
    Internet, to mam płacić za token!? e-direct mnie nie interesuej. Porażka...
    Boa.

  • 5. Data: 2003-06-28 10:19:18
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli posiadając oba rodzaje rachunków [konto e-direct i plus konto]
    > korzystanie z tokena jest darmowe [przy obsłudze obu rachunków przez
    > e-direct]. Dobrze myślę?

    Wcześniej miałe plus konto bez obsługi przez net i tokena.
    Teraz założyłem e-direct z darmowym tokenem (i VE) i mam dostep przez net do
    obu kont.
    Nawet jest widoczna historia i zaległa korespondencja do pluskonta :-))

    Pozdraiwam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2003-06-28 10:20:35
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    > bleeeee bez sensu! To co, jak chcę "bezpłatne" plus konto z obsługa przez
    > Internet, to mam płacić za token!? e-direct mnie nie interesuej.
    Porażka...

    W e-direct pakiecie standardowym nie płacisz za token, a bedziesz mieć
    dostęp takze do pluskonta.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 7. Data: 2003-06-28 10:20:57
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    > bleeeee bez sensu! To co, jak chcę "bezpłatne" plus konto z obsługa przez
    > Internet, to mam płacić za token!? e-direct mnie nie interesuej.

    A co masz do e-direct poza troszkę niższym oprocentowaniem ? Serio pytam, bo
    może jest coś, o czym nie wiem. :-)

    Poza tym zawsze możesz mieć oba...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 8. Data: 2003-06-28 10:24:07
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bdjpvn$ntl$1@news.onet.pl...
    > Teraz założyłem e-direct z darmowym tokenem (i VE) i mam dostep przez net
    do
    > obu kont.

    Oczywiście chodzi o pakiet Standard
    http://www.vwbankdirect.pl/indexedirect_tabela.htm

  • 9. Data: 2003-06-28 10:25:07
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    > A co masz do e-direct poza troszkę niższym oprocentowaniem ? Serio pytam,
    bo
    > może jest coś, o czym nie wiem. :-)

    Nie wolno zgubić tokena, bo jest opłata za niezwrócenie :-))

    Pozdraiwam
    Robert Wicik

  • 10. Data: 2003-06-28 10:58:17
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bdjqaj$olb$1@news.onet.pl...

    > bo
    >
    > Nie wolno zgubić tokena, bo jest opłata za niezwrócenie :-))

    To fakt. Dlatego token leży sobie w domku. 110 PLN to troszkę sporo za
    zgubienie małej zabaweczki...

    Najbezpieczniej czuję się z kartą inteligo i ichnią kartą kodów. Zgubienie
    lub zniszczenie pierwszej będzie mnie kosztowało 1 PLN z groszami, a za
    drugą nie zapłacę nic...

    Ostatnio mi VE inteligo pękła. I żaden problem, już idzie nowa. :-)

    A tokena VW i ichniej karty bałbym się nosić. Za wydanie karty w miejsce
    utraconej życzą sobie chyba 30 PLN. Sporo.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782