  • 1. Data: 2011-03-29 18:22:00
    Temat: Millennium kroi 2,99zl ubezpieczenia za karte do dobrego konta
    Od: Stephen Wyszy <f...@g...com>

    Oj nieladnie Millennium nieladnie... Dzis mnie skroili 2,99 za jakies
    ubezpieczenie o ktorym nawet mowy nie bylo przy zakladaniu konta. Nie
    mam teraz dostepu do umowy bo jest kilkaset kilometrow dalej, ale moze
    ktos z grupowiczow powie mi czy w umowie jest jakis zapis o
    ubezpieczenie i sie na niego zgodzilem?

    Ubezpieczenie mozna wylaczyc tylko na infolini, nawet w systemie
    transakcyjnym nie ma zadnej wzmianki o nim, a wylaczajac go musialem 3
    razy potwierdzic ze jestem swiadom tego co robie phii...

  • 2. Data: 2011-03-29 18:39:04
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-03-29 20:22, Stephen Wyszy pisze:
    > Oj nieladnie Millennium nieladnie... Dzis mnie skroili 2,99 za jakies
    > ubezpieczenie o ktorym nawet mowy nie bylo przy zakladaniu konta. Nie

    Standardowy numer, stary jak świat.
    Jak się poawanturujesz, to nawet te pobrane już 3zł oddadzą.
    Szukają jeleni. Standard, jak piszę.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-03-29 19:10:17
    Od: kranu <k...@l...pl>

    W dniu 29.03.2011 20:22, Stephen Wyszy pisze:
> [...]
    > transakcyjnym nie ma zadnej wzmianki o nim, a wylaczajac go musialem 3
    > razy potwierdzic ze jestem swiadom tego co robie phii...

    No niestety zapis o włączonym na dzień dobry ubezpieczeniu jest w
    umowie. Chociaż bankierka w oddziale twierdziła, że ubezpieczenia są
    tylko do kredytówek.
    Od razu zrezygnowałem z niego przez telefon i faktycznie lekko
    przerażające było to zgodzenie się na wzięcie odpowiedzialności za
    wszelkie nieautoryzowane transakcje chociaż wg. mnie to nie do końca
    tak, bo przecież wg. prawa użytkownik karty odpowiada tylko za przekręty
    do 150 euro. I w umowie jeszcze jedna ciekawostka: nawet jeśli ustawimy
    sobie limity autoryzacyjne to i tak one nas przed niczym nie chronią bo
    bank nie odpowiada za ich przekroczenie.

  • 4. Data: 2011-03-29 19:16:45
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    wystarczyło przejrzeć TOiP, ubezpieczenie jest gratis w pierwszym
    miesiącu a później trzeba płacić, wyłączyłem i problemu nie mam

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2011-03-29 19:31:31
    Od: "Marvin" <m...@n...com>

    > wystarczyło przejrzeć TOiP, ubezpieczenie jest gratis w pierwszym miesiącu
    > a później trzeba płacić, wyłączyłem i problemu nie mam

    Ja też od razu wyłączyłem to ubezpieczenie. Pan na infolinii zastraszał mnie
    jak mógł, ale nie poddałem się. Skąd miał wiedzieć, że ja z zasady nie płacę
    za konta, przelewy i karty?

    Zresztą te 3% też się kiedyś skończy. I tego dnia zamknę to konto bez
    wahania. Banki zawsze mamią jakąś promocją, a potem dodają opłaty, prowizje,
    to tylko kwestia czasu aż jakiś ich menago zacznie przykręcać kurek.
    Korzystajmy póki się da.
    :)

    Marvin

  • 6. Data: 2011-03-29 19:34:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-03-29 21:16, RobertS pisze:

    > wystarczyło przejrzeć TOiP, ubezpieczenie jest gratis w pierwszym
    > miesiącu a później trzeba płacić, wyłączyłem i problemu nie mam

    A czy ktoś znalazł na www jakiekolwiek szczegóły dotyczące ubezpieczeń
    kart DEBETOWYCH Millennium?

    Do kredytówek to i owszem, są OWU i opisy wszelakie, do debetówek nie widzę.

    W regulaminie jest tylko ogólne info: "Bank oferuje opcjonalny pakiet
    ubezpieczeń do Karty debetowej, którego zakres określony jest
    w Cenniku usług."

    W cenniku tylko nazwy - Pakiet "Bezpieczna Karta", który obejmuje:
    - Ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
    - Ubezpieczenie gotówki od rabunku
    - Ubezpieczenie zakupu
    - Ubezpieczenie gwarancji najniższej ceny
    - Ubezpieczenie opóźnienia lotu
    - Ubezpieczenie opóźnienia bagażu
    - Ubezpieczenie utraty bagażu

    cena: 2,99 PLN/mies

    i przypis nr 9 opisujący procedurę pobierania opłaty

    Ktoś widział jakieś OWU albo chociaż odniesienie do OWU w innych
    dokumentach typu umowa/regulamin/cennik?

    WN

  • 7. Data: 2011-03-29 19:36:11
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-03-29 21:10, kranu pisze:

> [...]
    > sobie limity autoryzacyjne to i tak one nas przed niczym nie chronią bo
    > bank nie odpowiada za ich przekroczenie.

    Ponowna aktywacja ubezpieczeń kart tylko w oddziale, i tylko na PISEMNY
    WNIOSEK do ubezpieczyciela, pffff. Może jeszcze trzeba to było nazwać
    PODANIEM. I to podobno długo trwa rozpatrywanie. Ciekawe czy zdarzyły
    się przypadki odmowy. :-)))

  • 8. Data: 2011-03-29 19:47:20
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Uzytkownik "Stephen Wyszy" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
> [...]
    > mam teraz dostepu do umowy bo jest kilkaset kilometrow dalej, ale moze
    > ktos z grupowiczow powie mi czy w umowie jest jakis zapis o

    Przy umowie jest kwadracik. Bylo odznaczyc. Zeby bylo smieszniej, to
    formularz po cofnieciu sie do strony poprzedniej i nastepnie po przejsciu do
    kolejnej wszystkie zmiany pozostawia tak jak wprowadziles... z wyjatkiem
    wlasnie tego kwadracika.

    p, zul

  • 9. Data: 2011-03-29 19:48:18
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-03-29 21:34, Wojciech Nawara pisze:

    > Ktoś widział jakieś OWU albo chociaż odniesienie do OWU w innych
    > dokumentach typu umowa/regulamin/cennik?

    tylko w cenniku kart debetowych:
    <http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/cenn
    ik_kart_debetowych_2011.02.14_pl_759831.pdf>
    OWU też szukałem i nie znalazłem.

  • 10. Data: 2011-03-29 19:51:00
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "Marvin" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Zresztą te 3% też się kiedyś skończy. I tego dnia zamknę to konto bez
    > wahania.

    Nie tylko Ty. Skończy się 3%, zamykam konto w mille. Zresztą przy zakładaniu
    dali od razu formularz rezygnacji :D

    p, zul