eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium kroi 2,99zl ubezpieczenia za karte do dobrego konta › Re: Millennium kroi 2,99zl ubezpieczenia za karte do dobrego konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.sileman.
    pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium kroi 2,99zl ubezpieczenia za karte do dobrego konta
    Date: Tue, 29 Mar 2011 21:36:11 +0200
    Organization: Sileman news server
    Lines: 17
    Message-ID: <imtc9i$ql0$2@kushnir.sileman>
    References: <c...@d...googlegroups.com>
    <4d922e99$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-5db0ee7f.sileman.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: kushnir.sileman 1301427314 27296 93.176.238.127 (29 Mar 2011 19:35:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@k...sileman
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Mar 2011 19:35:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
    Thunderbird/3.1.9
    In-Reply-To: <4d922e99$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:549819
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-29 21:10, kranu pisze:

    > No niestety zapis o włączonym na dzień dobry ubezpieczeniu jest w
    > umowie. Chociaż bankierka w oddziale twierdziła, że ubezpieczenia są
    > tylko do kredytówek.
    > Od razu zrezygnowałem z niego przez telefon i faktycznie lekko
    > przerażające było to zgodzenie się na wzięcie odpowiedzialności za
    > wszelkie nieautoryzowane transakcje chociaż wg. mnie to nie do końca
    > tak, bo przecież wg. prawa użytkownik karty odpowiada tylko za przekręty
    > do 150 euro. I w umowie jeszcze jedna ciekawostka: nawet jeśli ustawimy
    > sobie limity autoryzacyjne to i tak one nas przed niczym nie chronią bo
    > bank nie odpowiada za ich przekroczenie.

    Ponowna aktywacja ubezpieczeń kart tylko w oddziale, i tylko na PISEMNY
    WNIOSEK do ubezpieczyciela, pffff. Może jeszcze trzeba to było nazwać
    PODANIEM. I to podobno długo trwa rozpatrywanie. Ciekawe czy zdarzyły
    się przypadki odmowy. :-)))

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1