  • 1. Data: 2011-03-29 07:16:17
    Temat: Co ja mam za karte debetowa w mbanku do ekonta ??
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam,
    Dostalem nowa karte do eKonta w MBanku - poprzednia stracila waznosc. No i
    obie wygladaja tak samo - napis Visa electron. Ale ta nowa w systemie ma
    zapis Visa Debit ! To co to w koncu za karta ?? Na stronach mbanku nie moge
    nic znalezc na temat takiej karty. O co tu biega ?

    Fantom

  • 2. Data: 2011-03-29 07:17:25
    Temat: Re: Co ja mam za karte debetowa w mbanku do ekonta ??
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/29/2011 2:16 AM, Fantom wrote:
> [...]
    > ma zapis Visa Debit ! To co to w koncu za karta ?? Na stronach mbanku
    > nie moge nic znalezc na temat takiej karty. O co tu biega ?

    ale co ci nie gra?

  • 3. Data: 2011-03-29 08:16:16
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On 29 Mar, 09:16, "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > zapis Visa Debit ! To co to w koncu za karta ?? Na stronach mbanku nie moge
    > nic znalezc na temat takiej karty. O co tu biega ?

    Jak wygląda tak samo to ta sama, a w systemie może być po prostu błąd.
    Może jak wprowadzili MC Debit to poszli za ciosem i wrzucili typ Visa
    Debit ;).

  • 4. Data: 2011-03-31 19:58:00
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > ale co ci nie gra?

    No jak co ? Np jakie sa oplaty, wyplaty za granica itp. Nie ma nic na temta
    karty VISA DEBIT w tabeli prowizji itp

    Fantom