  • 11. Data: 2011-03-29 19:52:57
    Temat: Re: Millennium kroi 2,99zl ubezpieczenia za karte do dobrego konta
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-03-29 21:16, RobertS pisze:

    > wystarczyło przejrzeć TOiP, ubezpieczenie jest gratis w pierwszym
    > miesiącu a później trzeba płacić, wyłączyłem i problemu nie mam

    Tego o gratisowym miesiącu w cenniku nie widzę:
    <http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/cenn
    ik_kart_debetowych_2011.02.14_pl_759831.pdf>
    Chociaż faktycznie nie skasowali mnie 27-go, a konto otwarłem tydzień
    temu.

  • 12. Data: 2011-03-29 20:07:03
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-03-29 21:52, Bogdan B. pisze:

    > Tego o gratisowym miesiącu w cenniku nie widzę:
    > <http://www.bankmillennium.pl/static-content/PL/cenn
    ik_kart_debetowych_2011.02.14_pl_759831.pdf>

    Jest w regulaminie. Par. 29.

  • 13. Data: 2011-03-29 21:28:23
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    085 <z...@g...pl> napisał(a):

    > Przy umowie jest kwadracik. Bylo odznaczyc. Zeby bylo smieszniej, to
    > formularz po cofnieciu sie do strony poprzedniej i nastepnie po przejsciu o
    > do kolejnej wszystkie zmiany pozostawia tak jak wprowadziles... z wyjatkiem
    > wlasnie tego kwadracika.

    A to jednak jest sposób na złożenie wniosku tak aby od początku mieć to
    ubezpieczenie nieaktywne?
    Ja konto zakładałem w oddziale i miła pani mnie poinformowała, że
    ubezpieczenie musi zostać aktywowane, oczywiście dla mojego dobra, bo karta i
    PIN są przesyłane pocztą i zawsze coś złego może się wydarzyć. Ale jak karta
    zostanie aktywowana, to można zrezygnować. Ponieważ oddział Mille mam po
    drodze, to kiedy karta do mnie dotarła, zajrzałem ponownie do oddziału. Jedno
    głębokie spojrzenie w oczy czy aby naprawdę jestem pewien i świadom zagrożeń,
    solenne zapewnienie z mojej strony, że rzeczywiście chcę tak narażać moją
    własną kasę, podpis na wniosku i po 5 minutach byłem uwolniony od
    ubezpieczenia.

  • 14. Data: 2011-04-02 10:39:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-03-29 23:28, Tomasz Opalski pisze:

    > Ja konto zakładałem w oddziale i miła pani mnie poinformowała, że
    > ubezpieczenie musi zostać aktywowane, oczywiście dla mojego dobra, bo karta i
    > PIN są przesyłane pocztą

    PIN pocztą? Przecież w oddziałach wydają koperty z PINami przy
    podpisywaniu umowy.

  • 15. Data: 2011-04-02 12:12:51
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...info> napisał(a):

    > PIN pocztą? Przecież w oddziałach wydają koperty z PINami przy
    > podpisywaniu umowy.

    No fakt! Przecież rzeczywiście przy zakładaniu konta obie koperty były
    wydane. Tym bardziej IMHO nie ma uzasadnienia dla tego ubezpieczenia.