eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium kroi 2,99zl ubezpieczenia za karte do dobrego konta › Re: Millennium kroi 2,99zl ubezpieczenia za karte do dobrego konta
    Date: Tue, 29 Mar 2011 21:10:17 +0200
    From: kranu <k...@l...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium kroi 2,99zl ubezpieczenia za karte do dobrego konta

    W dniu 29.03.2011 20:22, Stephen Wyszy pisze:
    > Oj nieladnie Millennium nieladnie... Dzis mnie skroili 2,99 za jakies
    > ubezpieczenie o ktorym nawet mowy nie bylo przy zakladaniu konta. Nie
    > mam teraz dostepu do umowy bo jest kilkaset kilometrow dalej, ale moze
    > ktos z grupowiczow powie mi czy w umowie jest jakis zapis o
    > ubezpieczenie i sie na niego zgodzilem?
    >
    > Ubezpieczenie mozna wylaczyc tylko na infolini, nawet w systemie
    > transakcyjnym nie ma zadnej wzmianki o nim, a wylaczajac go musialem 3
    > razy potwierdzic ze jestem swiadom tego co robie phii...

    No niestety zapis o włączonym na dzień dobry ubezpieczeniu jest w
    umowie. Chociaż bankierka w oddziale twierdziła, że ubezpieczenia są
    tylko do kredytówek.
    Od razu zrezygnowałem z niego przez telefon i faktycznie lekko
    przerażające było to zgodzenie się na wzięcie odpowiedzialności za
    wszelkie nieautoryzowane transakcje chociaż wg. mnie to nie do końca
    tak, bo przecież wg. prawa użytkownik karty odpowiada tylko za przekręty
    do 150 euro. I w umowie jeszcze jedna ciekawostka: nawet jeśli ustawimy
    sobie limity autoryzacyjne to i tak one nas przed niczym nie chronią bo
    bank nie odpowiada za ich przekroczenie.