  • 1. Data: 2011-03-29 19:43:21
    Temat: Jaki bank za 0 zł ?
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    Witam,

    Szukam dla emerytów banku za 0 zł.
    *Mbank* kosi jednak za wypłaty w bankomatach obcych + oprocentowanie 0,0
    *VWbank* w sumie wychodzi już lepiej niż mbank?

    Jaki bank byście sugerowali tak aby:
    - internetowy
    - karta płatnicza za darmo
    - wypłaty z bankomatów za darmo?

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 2. Data: 2011-03-29 19:54:19
    Temat: Re: Jaki bank za 0 zł ?
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > *Mbank* kosi jednak za wypłaty w bankomatach obcych + oprocentowanie 0,0
    > *VWbank* w sumie wychodzi już lepiej niż mbank?

    Deutsche Bank PBC SA. Karta za darmochę pod warunkiem wykonania jednej
    operacji kartą na miesiąc (może być wypłata z bankomatu). Wypłaty ze
    wszystkich bankomatów w .pl.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2011-03-29 20:15:11
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Jaki bank byście sugerowali tak aby:
    > - internetowy
    > - karta płatnicza za darmo
    > - wypłaty z bankomatów za darmo?

    GetinOnline

    Darek

  • 4. Data: 2011-03-29 20:26:58
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2011-03-29 21:54, Grzexs pisze:

    > Deutsche Bank PBC SA. Karta za darmochę pod warunkiem wykonania jednej
    > operacji kartą na miesiąc (może być wypłata z bankomatu). Wypłaty ze
    > wszystkich bankomatów w .pl.

    i gra w statki podczas wykonywania przelewu razem z systemem
    transakcyjnym sprzed 10 lat.

  • 5. Data: 2011-03-29 21:07:15
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Ireneusz Brycki nadaje:
    > *Mbank* kosi jednak za wypłaty w bankomatach obcych

    3500 bankomatów "własnych".
    Za 5 zł można wykupić miesięczny abonament na wszystkie bankomaty w pl.
    Ten abonament możesz uruchomić np. na konkretny dzień korzystania z
    bankomatu i wtedy płacisz 1/30 z tych 5 zł czyli 17 groszy za dniówkę.

    > oprocentowanie 0,0
    "bezbelkowe" na zawsze, cokolwiek rząd nie wymyśli ;-)

  • 6. Data: 2011-03-30 07:50:10
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 29 Mar 2011 21:43:21 +0200, Ireneusz Brycki
    <i...@g...pl> wrote:

    >Jaki bank byście sugerowali tak aby:
    >- internetowy
    >- karta płatnicza za darmo
    >- wypłaty z bankomatów za darmo?

    Po ostatnich zmianach - Eurobank (pod warunkiem wpływów lub "osadu" i
    3 transakcji kartą miesięcznie).
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2011-03-30 10:33:12
    Od: "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Volkswagen Bank Polska ma dobre warunki. Jedyny minus tego konta to brak placówki...
    http://www.finansosfera.pl/konto-osobiste/77-volkswa
    gen-bank-polska-sa-pakiet-standard/

  • 8. Data: 2011-03-30 18:34:47
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > i gra w statki podczas wykonywania przelewu razem z systemem
    > transakcyjnym sprzed 10 lat.

    A co przez to rozumiesz? Wpisywanie kodów z karty TAN? Gorsze rzeczy
    spotykałem. A kartę TAN można przecież zdrapać całkowicie, sfotografować
    i posługiwać się np. jej obrazkiem w telefonie.

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2011-03-30 18:36:34
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Volkswagen Bank Polska ma dobre warunki. Jedyny minus tego konta to brak
    placówki... http://www.finansosfera.pl/konto-osobiste/77-volkswa
    gen-bank-polska-sa-pakiet-standard/

    No i wypłaty z bankomatów kosztują 1,50 PLN poniżej 400 PLN kwoty
    wypłacanej.
    --
    Grzexs

  • 10. Data: 2011-03-30 19:00:48
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >A co przez to rozumiesz? Wpisywanie kodów z karty TAN? Gorsze rzeczy
    >spotykałem. A kartę TAN można przecież zdrapać całkowicie, sfotografować i
    >posługiwać się np. jej obrazkiem w telefonie.

    dbNet jest w porządku. Ja kody przepisałem do excela i zrobiłem z tego
    "token" w kompie.