  • 1. Data: 2003-05-04 18:40:24
    Temat: Millennium - czy warty dla studenta ?
    Od: k...@p...onet.pl

    Zastanawiam sie czy ten bank jest dobry dla studentow, a szczegolnie darmowe
    wyplaty z bankomatow oraz dostep do internetu/telefonicznie/sms/wap i przelewy
    bezplatne przez internet to dla studenta priorytety + mala prowizja. Co sklania
    niektorych z was, ktorzy nie maja moze zbyt duzych dochodow do trzymania tam
    kasy?

  • 2. Data: 2003-05-04 19:18:22
    Temat: Re: Millennium - czy warty dla studenta ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > to dla studenta priorytety + mala prowizja. Co sklania niektorych z
    > was, ktorzy nie maja moze zbyt duzych dochodow do trzymania tam

    Jak dla studenta, to sa lepsze oferty.
    Zauwaz, ze jako jedyny i to pomimo jdnych z najwyzszych wydatkow na
    reklame bank ten traci klientow. Cos w tym musi byc.

    A jakie masz w poblizu siebie banki?

  • 3. Data: 2003-05-04 19:44:28
    Od: k...@p...onet.pl

    > A jakie masz w poblizu siebie banki?

    Mieszkam w Warszawie w samym centrum, wiec mam bardzo blisko do Lukasa, BZ WBK,
    BPH PBK, Pekao, PKO BP, LG Petro, MultiBank, ING, KB oraz pewnie do wielu
    innych, ale nie zauwazylem.

    Interesuje mnie przede wszystkim: niskie prowizje, bezplatne wyplaty z
    bankomatow, dostep przez internet oraz co najwazniejsze dla mnie: uzyskanie
    karty charge lub kredytowej (chociaz nie slyszalem, zeby studentowi bez
    udokumentowanych dochodow dali :( ) bez zadnych zaswiadczen o zatrudnieniu i
    dochadach. Po za tym jakis linia kredytowa dla studentow .... To sa dla mnie
    priorytety. Duzo bankomatow nie musi byc, bo i tak wyplacam bardzo zadko. JAk
    cos, to przelewy tanie lub bezplatne.

  • 4. Data: 2003-05-04 20:17:14
    Od: "gg 3485523" <m...@p...pl>

    Millennium to nie jest bank dla biednych ludzi ...

  • 5. Data: 2003-05-04 20:28:07
    Od: k...@p...onet.pl

    > Millennium to nie jest bank dla biednych ludzi ...

    Biedni ludzie nie potrzebuja zaanadto konta w banku.

    A jak ktos ma kase z zagranicy, to co nie ma prawa juz konta miec?

  • 6. Data: 2003-05-04 20:33:38
    Od: "gg 3485523" <m...@p...pl>

    takie jest tylko powodzenie ...
    nic osobistego ...
    pytałeś o prowizję i darmowe wypłaty w bankomacie ...
    odpowiedź brzmi - NIE!

  • 7. Data: 2003-05-04 20:37:30
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > linia kredytowa dla studentow .... To sa dla mnie priorytety. Duzo
    > bankomatow nie musi byc, bo i tak wyplacam bardzo zadko. JAk cos,
    > to przelewy tanie lub bezplatne.

    w mBanku maja dawac studentom latwo KK - zobaczymy co z tego bedzie.
    Z wymienionych przez ciebie bankow prawie kazdy bedzie lepszy dla
    studenta :)
    Proponuje zajrzec wlasnie do Lukasa, PKO BP (Inteligo), Multi, i KB
    (tutaj dostaniesz chargowego MC na przyklad :)

  • 8. Data: 2003-05-04 20:44:49
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Odradzam Millenium chyba najgorszy bank ze wszystkich ,a reklamacje to u
    nich od razu można do kosza ,to mniej nerwów, mnie uwzględnili po pół roku i
    3-krotnym pisaniu podania.
    Polecam LG net wysoki procent, bezpłatne:- prowadzenie , przelewy,karta
    wypłaty z bankomatów Lg i 2 razy w miesiącu z Euronetu - dostęp przez
    internet i bezpośrednio w kasie.
    mareK

  • 9. Data: 2003-05-04 20:45:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:b93tku$948$1@news.onet.pl...

    > Z wymienionych przez ciebie bankow prawie kazdy bedzie lepszy dla
    > studenta :)
    > Proponuje zajrzec wlasnie do Lukasa,
    > PKO BP (Inteligo), Multi, i KB
    > ^^^^^^^^^^

    O tak... zwlaszcza ten... ;)

    <cite>
    [...]
    Agresywnie reklamowane internetowe oferty innych banków również okazały się
    droższe od Inteligo: [...]
    <cite>
    zrodlo: http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=166

    IMHO komunikat w takim style ma w sobie wiecej agresji niz niz reklamy tych
    'drozszych' bankow...

    Maciej

  • 10. Data: 2003-05-04 21:29:58
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > Polecam LG net   wysoki procent, bezpłatne:- prowadzenie , przelewy,karta
    > wypłaty z bankomatów Lg i 2 razy w miesiącu z Euronetu - dostęp przez

    tylko brac kart obciazeniowych i kredytowych do tego konta.