    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium - czy warty dla studenta ?
    Date: 4 May 2003 21:44:28 +0200

    > A jakie masz w poblizu siebie banki?

    Mieszkam w Warszawie w samym centrum, wiec mam bardzo blisko do Lukasa, BZ WBK,
    BPH PBK, Pekao, PKO BP, LG Petro, MultiBank, ING, KB oraz pewnie do wielu
    innych, ale nie zauwazylem.

    Interesuje mnie przede wszystkim: niskie prowizje, bezplatne wyplaty z
    bankomatow, dostep przez internet oraz co najwazniejsze dla mnie: uzyskanie
    karty charge lub kredytowej (chociaz nie slyszalem, zeby studentowi bez
    udokumentowanych dochodow dali :( ) bez zadnych zaswiadczen o zatrudnieniu i
    dochadach. Po za tym jakis linia kredytowa dla studentow .... To sa dla mnie
    priorytety. Duzo bankomatow nie musi byc, bo i tak wyplacam bardzo zadko. JAk
    cos, to przelewy tanie lub bezplatne.