  • 1. Data: 2003-05-04 15:04:53
    Temat: 128 bit w VW?
    Od: "MirasZ" <F...@o...pl>

    Od kilunastu miesięcy korzystam bez problemu z VW direct.
    Po włączeniu Pekao24 moja przegladarka (IE 6.0) nie chciała otworzyć strony
    głównej. Problemem okazało się zbyt słabe szyfrowanie do VW można wejść
    nawet jeśli szyfruje się z siłą 56-bitów (według danych z okna info IE).
    Na razie musze korzystać z Netscape, bo żadne uaktualnienia nie pomagają i
    nie mogę upgr IE.
    Pozdrawiam
    MirasZ

  • 2. Data: 2003-05-04 15:21:03
    Temat: Re: 128 bit w VW?
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@n...plusnet.pl>

    On Sun, 4 May 2003 17:04:53 +0200, "MirasZ" <F...@o...pl> wrote:

> [...]
    >Na razie musze korzystać z Netscape, bo żadne uaktualnienia nie pomagają i

    Jaki masz system operacyjny? Jesli Win2K, to zainstaluj service pack 3
    do systemu...
    Grzegorz

  • 3. Data: 2003-05-04 15:24:49
    Od: "MirasZ" <F...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Mejlun"
    > Jaki masz system operacyjny? Jesli Win2K, to zainstaluj service pack 3
    > do systemu...

    Dzięki.
    Zastanawia mnie czy VW do logowania wymaga jakiegokolwiek szyfrowania?
    Pozdrawiam
    MirasZ

  • 4. Data: 2003-05-04 15:28:58
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@n...plusnet.pl>

    On Sun, 4 May 2003 17:24:49 +0200, "MirasZ" <F...@o...pl> wrote:
    >Dzięki.
    >Zastanawia mnie czy VW do logowania wymaga jakiegokolwiek szyfrowania?

    Jak jestes na stronie, to kliknij sobie w symbol klodki na dole ekranu
    - bedziesz wiedzial....
    jesli klodki nie ma, to nie uzywa ;-)
    GM

  • 5. Data: 2003-05-04 15:32:35
    Od: "MirasZ" <F...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Mejlun" napisał w wiadomości
    > Jak jestes na stronie, to kliknij sobie w symbol klodki na dole ekranu
    > - bedziesz wiedzial....
    > jesli klodki nie ma, to nie uzywa ;-)
    > GM
    Oczywiście, że symbol kłódki jest, ale jest też informacja, że jest to klucz
    128 bitowy - co jak wynika z poprzedniych postów to bzdura.
    Pytanie właściwe - Z jaką najmniejszą siłą szyfrowania można wejsć na VW.
    Pozdrawiam
    MirasZ

  • 6. Data: 2003-05-05 10:39:29
    Od: Piotr Liskiewicz <p...@s...pl>

    MirasZ wrote:
    > Na razie musze korzystać z Netscape, bo żadne uaktualnienia nie pomagają i
    > nie mogę upgr IE.
    http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/recomm
    ended/128bit/default.asp
    To tez nie pomaga?