  • 11. Data: 2003-05-04 21:32:34
    Temat: Re: Millennium - czy warty dla studenta ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > tylko brac kart obciazeniowych i kredytowych do tego konta.

    W LG samym sa takie karty i ponoc mozna je uzyskac - ale ja radzilbym
    sie wstrzymac, wszak w tym roku bedzie ostateczne polaczenie z
    Nordeabankiem...

  • 12. Data: 2003-05-04 21:51:23
    Od: k...@p...onet.pl

    No juz mam Mastera, tylko jakos czekam juz 3 tygodnie na pin. Ale narazie nie
    potrzebowalem go na zakupach... pelen podglad w LGnet jest, wiec spoko.

    A czym tak nordea zawinila ? Jest porzadnym bankiem bez zadnych wiekszych
    prowizji i narazie u mnie ma same +++++

  • 13. Data: 2003-05-04 22:00:17
    Od: " Kay" <z...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Jak dla studenta, to sa lepsze oferty.
    > Zauwaz, ze jako jedyny i to pomimo jdnych z najwyzszych wydatkow na
    > reklame bank ten traci klientow. Cos w tym musi byc.

    Z drugiej strony, jak traci to będzie musiał się bardziej starać!

    Z dyskusji na liście widać, że coś się zmienia...

    Pzdr

    K.

  • 14. Data: 2003-05-04 22:34:34
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Zauwaz, ze jako jedyny i to pomimo jdnych z najwyzszych wydatkow na
    > reklame bank ten traci klientow. Cos w tym musi byc.
    >
    > A jakie masz w poblizu siebie banki?

    Z tym traceniem klientów to niezupełnie tak. Bank ten co pewien czas zamyka
    rachunki klientom którzy nie korzystają z rachunków i mają na nich niewielkie
    zadłużenia, których nie opłaca się ściągać w inny sposób. Takie akcje
    zamykania rachunków bank robi co jakiś czas. Dlatego liczba obsługiwanych ROR
    w niektórych kwartałach spada. Każdy Bank ma określoną ilość "martwych ROR-
    ów" ale ze względów marketingowych często ich się nie zamyka (no bo spadła by
    ilości w statystykach). Wiszą one sobie, często z jakimś tam zadłużeniem z
    tyt. prowizji a ich prowadzenie wpuszcza się po prostu w koszty działania
    banku. Jeśli chodzi zaś o Millennium...to bank ten stracił część swoich
    klientów z BIG BG po przeniesieniu ich rachunków do wspólnego systemu. Nie
    wszystkim, zwłaszcza tym przyzwyczajonym do typowych marmurowych oddziałów
    pasował model małych McBanków typu Millennium.
    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 15. Data: 2003-05-04 23:09:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > ich rachunków do wspólnego systemu. Nie wszystkim, zwłaszcza tym
    > przyzwyczajonym do typowych marmurowych oddziałów pasował model

    Ale zauwaz, ze caly czas bank ten zdobywa nowych klientow - tyle, ze
    odplyw musi byc znacznie wiekszy...
    Ja porownuje tez wydatki reklamowe. Jakos sie sklada, ze w innych
    bankach pomimo duzo mniejszych kosztow na promocje klientow przybywa i
    to bardzo duzo, pomimo, ze tak jak Millennium maja te same problemy z
    martwymi rachunkami.

  • 16. Data: 2003-05-04 23:46:03
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > bankach pomimo duzo mniejszych kosztow na promocje klientow przybywa i
    > to bardzo duzo, pomimo, ze tak jak Millennium maja te same problemy z

    Koszty podawane są globalnie a efekty reklamy czyli jej skuteczność mierzy
    się sprawdzając czy cel został osiągnięty. Przykład: Millennium poniosło w
    2002 roku wysokie koszty na reklamę z czego spora część poszła na reklamę
    kredytu mieszkaniowego. Ilość ror-ów nie wzrosła ale ilość udzielonych
    kredytów mieszkaniowych bardzo znacznie.
    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 17. Data: 2003-05-05 06:50:51
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 4 May 2003 22:34:34 +0000 (UTC), "Dżony Bigut"
    <d...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >tyt. prowizji a ich prowadzenie wpuszcza się po prostu w koszty działania

    Mam podejrzenia, ze z pewnych wzgledow Millennium ma wiecej problemow
    z martwymi kontami niz konkurencja :)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 18. Data: 2003-05-05 07:39:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dżony Bigut wrote:
> [...]
    > spora część poszła na reklamę kredytu mieszkaniowego. Ilość ror-ów
    > nie wzrosła ale ilość udzielonych kredytów mieszkaniowych bardzo

    W tym roku wydaje sporo kasy na rekloame wizerunkowa. I moze owszem
    spontaniczna znajomosc marki banku wzrosnie, ale czy to im przyspozy
    klientow?

    Piszesz o reklamie - owszem - ma swoje coele do wykonania, ale do
    promocji powinno podchodzic sie w sposob holistyzny. Ja tylko widze po
    danych z Rzepy, ze bank ten wydal ogormna kase na reklame i bank ten
    stracil kilentow. Inne banki wydaly mniej - a zyskaly wiecej. W tym
    roku bank byl na plusie bodaj, ale jeszcze w zeszlym mial niezle
    straty. Glosno co jakis czas mowi sie, ze bedzie na sprzedaz....

    Jak dla mnie - skoro ten bank wydaje tyle kasy na reklame, skoro nie
    zyskuje klientow, to oznacza, ze... cos nie teges z jego oferta musi
    byc (lub ma do duszy dzial promocji - vide dla porownania pekao sa ;)

  • 19. Data: 2003-05-05 08:14:28
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:b954dv$lrs$1@news.onet.pl...

    > Jak dla mnie - skoro ten bank wydaje tyle kasy na reklame, skoro nie
    > zyskuje klientow, to oznacza, ze... cos nie teges z jego oferta musi
    > byc (lub ma do duszy dzial promocji - vide dla porownania pekao sa ;)

    Takie rzeczy jak Unikonto Plus (rachunek z darmowymi wyplatami z bankomatow
    oraz darmowy IVR) wprowadzono niedawno. Przedtem oferta byla rzeczywiscie
    dosc malo elastyczna.

    Przydalyby sie informacje nt zmian w serwisie transakcyjnym (oraz czy w
    ogole zamierzaja poprawic te drobne niedosiahbiecia ktore tam sa, hehe)

    --
    Wasyl

  • 20. Data: 2003-05-05 09:03:37
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > W tym roku wydaje sporo kasy na rekloame wizerunkowa. I moze owszem
    > spontaniczna znajomosc marki banku wzrosnie, ale czy to im przyspozy
    > klientow?

    Chyba tak. W koncu autor tego watku majac do wyboru z 10 bankow zapytal
    o Millenium ;-)))

    Ja z BG, BIG BG i Millenium korzystam od wielu lat. Uwazam ze jest coraz
    lepiej. Choc nie raz mi za skore zalezli i juz chcialem sie wynosc, ale
    ta linia kredytowa....

    Millenium + Inteligo, to jest to, chociaz od czasu jak odpalili
    Milleniet Inteligo stalo sie teoretycznie malo potrzebne. Ale uzywam go
    caly czas tak samo intensywnie do robienia platnosci i placenia w
    Inecie. Coz przyzwyczailem sie.

    Bartol