eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium: czy dalej nie ma mozliwosci bezplatnego wyjecia gotowki? › Re: Millennium: czy dalej nie ma mozliwosci bezplatnego wyjecia gotowki?
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Millennium: czy dalej nie ma mozliwosci bezplatnego wyjecia gotowki?
    Date: Thu, 01 May 2003 23:58:21 +0200

    > Teksty wole krotkie.

    I sądzisz, że możesz mi narzucić swój punkt widzenia ? :-))

    (...)

    > Widze, ze zabolalo...

    Lubisz zadawać innym ból? Chcesz o tym podyskutować?

    > A do bledu nigdy w zyciu sie nie przyznasz...

    Wow! Napisałem, że nie znalazłem TOiP, a po wskazaniu, gdzie jest,
    stwierdziłem, że jest w tym samym miejscu, gdzie rzeczy nieistotne dla
    uzytkownika strony: autor, zastrzeżenia prawne (formułki
    nienegocjowalne, których i tak nie czyta większość klientów)- podobnie
    jak nie czyta TOiP i właśnie o to chodzi, by ten stan nie uległ zmianie.

    Jak bym się czepiał, to bym napisał, że są tacy (a znam osobiście,
    zarówno sekretarki jak i członków zarządu) którzy nie mają Acrobata.
    Ale się nie czepiam.

    Przyznaję się do strasznego błędu gapiostwa i grzechu ciężkiego braku
    sympatii do wymienionego w tytule banku oraz do pisania długich, nudnych
    i nic nie wnoszących do dyskusji tekstów, które sprawiają przyjemnośc
    jedynie mnie samemu.

    Have a nice weekend!

    Dogbert, skromny użytkownik bankomatów.